Cina84 skrev 2016-01-05 19:22:02 följande:
Då har jag varit på och kollat upp mig. Allt ser jättefint ut, inget alls som skulle kunna störa vad hon kunde se. Det vi kunde prova var att köra på en antibiotikados ifall det kan finnas någon liten bakterie som stör så det ska jag göra med början idag. Vi väntar en cykel med att göra fet, hon berättade att om man låter kroppen få hämta sig efter hormonerna någon cykel extra så ökar chansen ännu litegrann att det ska gå vägen. Det blir i ostim ändå. Jag räknande efter hur det sett ut de senaste månaderna och det är ju faktiskt regelbundna, plus att denna cykel skötte sig och det tyckte hon med att vi ska göra. Jag fällde en tår under besöket( igen..) i samband med att jag betonade att vi gjort fyra försök utan resultat. Hon tröstade mig lite med att om vi hade gjort det naturligt så är det inget konstigt att det tar ett år och det är i ganska många försök. Det kändes lite bättre då. Visst det måste ju gå fortare för oss i och med att vi kan garantera att proceduren faktiskt äger rum. Tiden får utvisa när det går vägen. Det var min uppdatering :).
Kram på er
Har du varit på koll hos rmc? Så olika de gör. Jag måste säga att jag är extremt missnöjd med rmc. Jag har lyckats göra 6 insättningar och först nu ska man göra något annorlunda. Min telefontid med Emir missar jag pga ett kort samtal med min chef och sen är det ingen som hör av sig mer.
Men vad skönt att allt så bra ut Cina! Jag hoppas antibiotikakuren hjälper!!! Vill också få min mens så vi kan starta.