Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Igår började jag med progynon 3 tabletter per dag. och fredag 25 Jan är första VUL. Fet är ca v.6 :)
Ååh vad synd Mjeja :( skickar stärkande kramar åt dig
Tany: min cykel är normalt sett 28 dagar men denna månaden blev det 35 (en vecka sen). Men de hade redan innan sagt att de ville testa ostimulerat så det blir det nu. I tisdags fick jag omslag på ÄL-stickor så det kändes jätteskönt. Jag var orolig att jag inte skulle få någon naturlig ägglossning denna cykeln. Så nu hoppas jag att embryot klarar upptining imorgon.
FET idag gick bra. Jag hade två embryo i frysen som de tinade. Ett klarade inte upptiningen men det andra var av fin kvalitet och höll på att börja kläckas. Så det fick jag tillbaka. Nu är det bara att vänta och hoppas att det fortsätter utvecklas och fäster Testdag 1 feb
Tany: vad skönt att det såg bra ut på vul! Hoppas det går bra på FET nästa vecka!
Desiderans: stort grattis! Vad roligt för er! Kram
Tany: hoppas det går bra för dig imorgon med FET.
Tinapina: vad synd att ni fick avbryta försöket. Håller tummarna på att ni lyckas nästa gång. Tany: Tack för lyckönskningen. Och grattis till ruvningen! Hoppas att det går bra denna gången.
Idag fick jag mitt testresultat, jag är GRAVID! Är i chock och kan inte riktigt fatta att det är sant!
Tack
Tany: jag har inte känt så mycket än mer än lite rapig ibland :)
Tack snälla för alla grattis!
Maybe: hoppas det ser bra ut på måndag. Tänker på dig.
Hoppas alla ni som gjort ÄP får fina besked i helgen!
Jag är förresten 31 år
Tany: hur går det med ruvningen? Inte många dagar kvar till test nu va håller tummarna!
Tany: lycka till idag! Håller tummarna för dig!
Tany: vad synd att det inte gick vägen för er denna gången. Har ni fler i frysen eller blir det färskt försök nästa gång?
styrkekramar till dig!
Grattis Iovvan!!