• TheMrs81

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Skickar en lyckospark till dig imorgon Libra

• TheMrs81

Vad härligt Libra! Hoppas det går bra imorgon då!

Cornelia: håller alla tummar och tår för dig idag!

• TheMrs81

En fråga till er som fått flera befruktade ägg; när fick ni reda på om de kunde frysas in efter vidare odling eller inte?

• TheMrs81

Lycka till med ruvningen Libra!

Jag fick brev från RMC idag att de två embryon de odlat vidare nu är frysta. Kändes skönt att få lite positiva nyheter för jag tycker ruvningen är så psykiskt påfrestande just nu.

• TheMrs81

Åååh vad roligt Malphie!!! Stort grattis till dig! {#emotions_dlg.flower}
    Hoppas du snart får komma hem från sjukhuset!

Min testdag närmar sig och jag är sååå nervös. Hoppas kunna gå med i er "gravid-klubb" Flört 

• TheMrs81

Jag hade testdag igår men fick vänta på resultatet tills idag eftersom jag skickat ner det.
    Tyvärr var det ett stort fett negativt besked som väntade och nu har dessutom mensen kommit.
    Känns skit helt enkelt Gråter

Det enda som håller mig uppe nu är vetskapen att vi har två embryo i frysen. Men hur ska man orka ta nya tag? 

• TheMrs81

Tack alla för er omtanke!

Sessan och strandhem: håller tummarna för er båda nu till helgen!

• TheMrs81

Sessan: vad glad jag blir för er att ni fått tillbaka ett embryo. Hoppas det är ett guld som håller sig kvar!

Strandhem: nej, vad tråkigt. Synd att resan ska sluta så abrupt. När ni är redo blir det nya tag och hoppas att det går bättre! Styrkekramar!

Libra: det var ju ganska tidigt du testade så håller mina tummar hårt för.dig att du får ett plus på TD imorgon.

Maybe: skönt att ÄP gick bra.

Mimmie: håller tummarna att ruvningen går bra! Ska också göra ett FET-försök med en blastocyst i januari.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö