Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Skönt att ÄP gick bra, håller tummarna för att du får tillbaka fina embryon!
Tany: hoppas att ÄP går bra för dig imorgon!
Sessan: jag är också från växjö men har kört bil dit den gången vi varit där, så vet faktiskt inte hur det funkar om man skulle ta tåg med ersättning.
Är också ny i IVF-svängen och är igång med spray och väntar nu på mens för att komma igång med sprutorna. Hoppas vi alla kan stötta varandra här!
Igår dök äntligen mensen upp så ikväll ska jag börja med Gonal-F. Nu är det äntligen på gång!
Malphie: hoppas UL gick bra idag!
Tant Groda: ge inte upp än! Tänk positivt och håll modet uppe så gott det går, även om det kan kännas som om allting är skit.
Tany: vi får hoppas att den 6 nov är ett lyckodatum för oss båda!
Sessan: vad härligt att du kommit igång nu! Fick du nån klarhet i hur det funkar med resersättning?
Jag är 31
Tant Groda: håller tummarna för dig imorgon!
Tant Groda: jobbigt att behöva vänta längre på svar när man bara vill veta. Håller tummarna att det ser bra ut på nästa prov.
Tany: håller tummarna för ditt test imorgon!
Malphie: Lycka till på ÄP imorgon!
Själv ska jag på mitt första UL imorgon och är så nervös. Är så orolig att de ska hitta nya myom nu när vi kommit såhär långt. Humöret går upp och ner och känner mig ofta nedstämd och orolig för att de ska hitta nåt. Men jag försöker ta en dag i taget och tänka positivt. Maken stöttar så gott han kan, men när jag är ledsen och han säger att jag ska kämpa på så kan jag ibland känna att det är det enda jag gör, kämpar! Så nu hoppas jag på lite medvind i seglen.
Hoppas på medvind för alla er andra också! Skönt att känna att man inte är ensam.
Tany: vad tråkigt att det inte gick vägen denna gången :( får hoppas på de du har i frysen.
Jag hade mitt fösta VUL idag och det såg bra ut, inga nya myom. Halleluja! Så lättnaden var stor när jag gick därifrån idag. Äggblåsorna var inte så stora än, så nu ska jag öka på dosen av Gonal-F och ska sen på nytt VUL på fredag på RMC.
Tany: jag är på första försöket