• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Grattis till ruvningen tinapina :)

Första undersökningarna hade vi Leif men nu sist under IVFen Krzysztof. Tycker han är bra. Verkar kunna sin grej.

Nu på VUL ska jag träffa Britta. Har aldrig träffat henne innan.

Malphie: Det är det värsta med sprayen. Att man får svårt för att sova. Tycker det är värst när man vaknar tidigt. Då går det inte att somna om. :-/

Maybe: Vi fick också med ett rör hem sist. Det är väl om man skulle vilja göra det på sin vårdcentral istället. Fick inget test med. Bor ganska nära RMC så jag tog blodprovet där.

Idag är jag på 3e spraydagen. Började toksvettas i natt. Usch inte redan. Har inte gjort det så mycket de andra gångerna.

• Libra1

Sessan: Ja de stänger ner under jul tyvärr. Vi fick vänta länge förra gången bara för det. :-/

• Libra1

Malphie: Spraymensen brukar bli fruktansvärd. Vet inte varför. Men det gör ont och forsar mer. Usch! Hoppas det går över snart.

Jag hoppas verkligen min kommer innan vi åker på semester annars blir det inte så kul. :-/

• Libra1

Tany: Det går bra med Synarelan. Jag kom snabbt in i sprayandet igen. Inga större biverkningar ännu. Blir lite svettig när jag sover bara. Det kan jag ta. :)

• Libra1

Tany: Om 2 veckor börjar jag med sprutorna. :)

Maybe: Hoppas de visade fel. Kan ju vara för tidigt.

• Libra1

Sessan: Har hört att där är lång kö just nu. Kan tänka mig att de har uppbokat till nästa år. Men man vet aldrig. Håller tummarna. :)

• Libra1

Blä! Känner mig gnällig på sambon hela tiden. Ska man ha PMS i 2 veckor nu? Usch! Tycker inte om mig själv så här. :-/

• Libra1

Maybe: RMC har så tidig testdag mot andra. Men det syns ju i blodet. Men kanske inte för alla med tester.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö