• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

diana0101: Vad tråkigt att där var stopp. Hoppas IVF fungerar för er.

Är det fler som fått kolla äggledarna med kontraströntgen? Jag frågade efter det men vår läkare tyckte det var dumt att lägga tid på. Så nu vet vi inte om vi kan bli med barn själva eller inte. Antagligen inte. Kan man kanske kräva att få göra det innan sista IVFen? Vad tror ni?

• Libra1

diana0101: Ja vi har också fått det svaret. Inga fel funna. Ska höra mig för. Känns ju så onödigt att försöka själva om det inte finns någon chans.

• Libra1

Sindyrella: Det låter ju toppen :)

fridalilla: Grattis till äggen. Det var ju bra. :)

• Libra1

Maybe: Har ingen erfarenhet av korta tyvärr. Kanske någon på Kvinnokliniken vet?

Pärla84: Det är lite olika. Jag tog endast en spruta, Gonal-F, och den ska man ta på kvällen. :)

• Libra1

Maybe: Vet inte om de svarar i växeln. Men annars har gynakuten alltid öppet. :)

• Libra1

Växel: 040-33 21 00
    Gynakut: 040-33 21 71

Vet inte om de kan sånt :-/

• Libra1

Maybe: Försvinner det så är det säkert ingen fara. Kanske slemhinnorna som bråkar. Tar du någon annan medicin? Ja, jag vet inte. Bara spekulerar. Ibland fick jag också mellanblödningar innan. Men det brukade vara runt ägglossning.

• Libra1

Pärla84: Jag fick välja tid själv. Det viktiga var att man tog den på ungefär samma tid varje dag. Men 1 timme hit och dit verkade inte göra något.

• Libra1

TheMrs81: Välkommen hit. Då börjar vi ungefär samtidigt. Väntar på att min mens ska komma igång. Antagligen imorgon. Så isf spraystart den 21 okt.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö