Sindyrella1983 skrev 2012-12-04 15:36:29 följande:
Hur känns det nu? Känns det långt bort till starten?
I övermorgon är det min tur att komma dit... Hoppas på bra besked och vill gärna kör igång direkt, men det förstår jag ju att det inte kommer hända =)
Hej Sindyrella1983!
Nja, visst tycker man det är ett tag att vänta men det känns inte alls lika jobbigt nu som innan när vi inte visste. Nu vet vi och vi har datum att längta till. Sjuksköterskan sade att det är många som är under behandling nu så tidigast tid för äggplock är vecka 9 så om behandling till v 9 och cykel passar in med v 9 så kan man göra äp då men min cykel faller in med äp vecka 10. Det kändes iaf speciellt detta möte, ni sitter där och läkaren bestämmer vilken som blir DIN medicinering och sen träffar ni sjuksköterskan som går igenom medicineringen samt visar hur man anv sprutorna, du får även provsticka dig. Det känndes inte alls

iaf inte den sprutan, verkar vara lite trixigare med den andra. Vi kände så stor glädje för allt detta, jag tror att det är för att först nu förstår man att det är på riktigt och det kommer att hända rätt snart ändå :) Jag var som på moln hela kvällen sedan. Det kommer bli bra Sindyrella
Libra: Ge inte upp!Jag förstår att det är så det känns nu efter allt ni varit med om men du Libra, det blir bra på ett eller annat sätt! Stor kram till dig <3
Maybe: Förstår dina tankar för bemötandet du fick! Klart man oroar sig och vill att de kollar upp ALLT tänkbara noga innan de slänger ur sig med någon bedövningsdricka mot halsbränna! bHerregud, kolla upp mig invärtes är väl det man vill att dem ska göra! Blir det inte bättre tycker jag som många andra här att du ska söka akut på KK iom att du faktiskt blivit såhär efter ingrepp i det kvinnliga systemet .