• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hej vänner
    lång tid hör vi inte från varandra. vad gör du? frida vilket datum i april du börja?
    med bästa lycka Hjärta

• Tany

Minasera ha en trevlig resa. om behandling inte tro att det kommer att gå bra

• Tany

Hej loo välkomnar
    Jag tycker det är cirka tre månader. Jag vänta på infömöte den 4 april.... Var är du i ivf?

• Tany

Hej frida
    Hur mår du? Jag har en massa lycka till du den 11 april.... jag har infömöte den 4 april och min mensturation är den 9 april.... tror ni jag kan starta ivf behandling från 9 april? Jag menar är det bara bero på min cykle eller måste jag vänta???
    Pusss pusss î??î?¨î©

• Tany

hej Zuzett Glad
    Välkommen till detta forum Kyss .... gratis för din graviditet Gravid.... Det är skönt att höra att någon blir gravid med IVF.
    Jag har några frågor ... hur lång tid det tar från din infömöte till att börja IVF-behandling? Jag hoppas att höra från dig snart ställa andra frågor .... kramHjärta

• Tany

Hej snövit
    Välkommen till detta forum ... det är bra att se fler människor gå med oss ​​.... när ärdu infömöte? min är den 4 april ... Jag tror att jag inte kan starta före sommaren också. Glad 

• Tany

Hej Zuzett Hjärta 

Tack för din information. Jag har min infömöte nästa vecka den 4 april ... tror du att jag ska börja efter sommaren? det är ok för mig eftersom jag har saker att göra för mitt jobb före sommaren ... vad tycker ni?
    också en annan fråga, hur många månader du hade mellan första och andraIVF?
    ledsen för min dåliga svenska Skäms puss

• Tany

hej tjejer :) jag har infömöte idag ... Jag är så spännande att se vad som är planen .... hörs senare

• Tany

idag gick jag till RMC och de säger att jag kan börja den här månaden men vi föredrar att starta efter sommaren på grund av mitt arbete .... så kommer jag börja min behandling i augusti och jag börjar med kort protokoll. så med korta protokol jag få resultat i 2 veckor.
    Frida, du börjar 10 april med kort eller lång protokollet?

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö