• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Loo skrev 2012-05-12 10:17:31 följande:
    Hej alla! Stort grattis Moniica till plusset, vad härligt att ni aldrig behövde påbörja er hormonbehandling! Och jag håller mina tummar idag för dig minisera för att det ska gå bra idag med äggplocket och att alla små ägg blir befruktade och växer till sig fint! Fridalilla, vad tråkigt med överstimuleringen och att det inte tog sig, kram! Själv var jag och maken nere på RMC i veckan för vårt första möte möte med läkare och sköterska. Jag blev ordinerad den långa behandlingen, och jag kommer att få genomföra en behandling innan sommaren om jag får mens innan den 23 maj, men såklart hoppas jag även denna månad att det ska ta sig på naturlig väg här hemma. När läkaren gjorde ultraljudet på mig såg hom att jag hade en jättestor follikel som strax borde släppa iväg ägget, och igår kväll ömmade det så då borde ägglossningen skett. Maken och jag har i alla fall gjort allt vad vi kan för att bli gravida denna gång tycker jag!

Hej Loo Jag börjar också med nästa mens den 5 juni. så du är två veckor förr... men jag har kort protokoll ;) skriva mer här.... Krammmmmm
  • Tany
    minasera skrev 2012-05-12 12:50:30 följande:
    Tack allihoppa... förra gången var 14 ägg också och 10 befruktade sen dag efter 9 av de dog... föratt nu jag är inte mycket glad.( jag vet inte kanske 14 är inte min lucky nummer ) jag måste vänta tills ET... 

hade du smärta under ÄP ?
  • Tany
    Loo skrev 2012-05-12 22:59:04 följande:
    Ja, vi fick den sista "tiden" att göra äggplock och återinsättning under v 28, så det känns riktigt bra att det blir innan sommaren om min menscykel inte flippar ut denna gången och blir över 30 dagar. 

Nice... jag börja under vecka 23 och ÄP kommer i vecka 25... varför du har lång protokollet?
  • Tany

Grattissssss minasera :) håller tummarna för dig..... Hur många embryot för återföring ?

• Tany

Lycka till minasera och håller tummarna för imorgon ..... Krammmmmm

• Tany
    minasera skrev 2012-05-14 13:37:13 följande:
    I Malmö igen...
    Jag tycker på dig FlörtHåller tummarna .Hjärta
  • Tany
    minasera skrev 2012-05-14 14:09:29 följande:
    Tack Tany jag väntar på RMC nu... Om 10 min vi ska börja.
    Lycka till Glad Krammmmmmm Solig
  • Tany

Hurrrrraaaaa minasera :) kanske du kommer att ha tvillingar:) är de 4 cellen embryo ?

• Tany

Monica , trevligt du följer oss även du är gravid naturligtvis... vänligen bo med oss tills vi alla gravida....
    Krammmmmmmm :)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö