• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Amy83 skrev 2012-06-03 11:37:20 följande:
    Tany hur går det för dig?
    Okej, håller tummarna FlörtJag börjar inom 2-3 dagar ... Jag väntar på mens....
  • Tany

Det kommer idag på morgonen och jag börjar med spruta på söndag och första VUL är på fredag;)

• Tany
    Loo skrev 2012-06-09 10:06:21 följande:
    Jag fick inte använda nässpray, utan kommer att använda sprutor istället, så det kan jag tyvärr inte svara på.

Jag är planerad att göra äggplock och återinsättning unver v 28, så nu är det bara 5 veckor tills jag är gravid hoppas jag! Solig

Lycka till allihopa!
    håller tummarna Glad jag har ÄP under v25...så nu det bara 20 dagar tills jag är gravid ocksåFlört
  • Tany

Jag tog Puregon från söndag och det var bra. ikväll tar jag Orgalutran också Flört

• Tany

Jag var på vul och jag hade bara ett ägg som är större (16 mm) och många små ägg som inte växa.... jag har att avbryta denna behandling nu och börja lång protokoll i augusti.... Jag är verkligen besviken och ledsen :(

• Tany
    Loo skrev 2012-06-19 17:16:04 följande:
    Usch så tråkigt Tany, jag är jätteledsen för er skull. Fick ni veta när i höst som ni ska göra ÄP och återföring?
    Jag börjar IVF med mina mens i augusti ... så börjar den den 5 augusti och på dag 21 av min cykel jag måste börja med spray (25 augusti) och fortsätt med spray i 2 veckor (till den 8 september) och då kan jag börja med spruta under vecka 38 och ÄP ska vara på vecka 40 .... så finns det alltid hopp :) hur är det med dig? När vill du börja igen? hade du kort eller lång behandling för första IVF? 
  • Tany
    fridalilla skrev 2012-06-19 23:14:11 följande:
    Tråkigt tany! Kan du inte få ta ägglossnings sprutan och ha samlag, och hoppas på det bästa? Många kramar till dig
    tack :) När vill du har andra IVF? Det var lång eller kort första gången? hur den andra? krammmmm
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö