Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Jag har pratat med dom nu och jag kommer starta korta protokollet igen om 4 veckor, alltså redan vid nästa mens!!!
Jag har pratat med dom nu och jag kommer starta korta protokollet igen om 4 veckor, alltså redan vid nästa mens!!!
Min sambo har varit med vid allt utom ett ultraljud. Han vill gärna vara med... så han försöker att ta ledigt när det behövs och har en förstående chef.
När jag gjorde äggplocket så var det jag och min sambo, två läkare, sjuksköterska och labbpersonal.
Massor av folk Men det gjorde ingenting.
Jag tyckte inte att det gjorde ont, kändes som en lite mer hårdhänt gynundersökning. Det ondaste på mig var nålen dom satte i handen för att spruta in allt smärtstillande.
Jag tyckte det var häftigt att se allt på skärmarna och få vara med!!
Dom har stängt v 28-31 så dom till mig iallafall
Grattis Mjeja!!
En fråga till er som inte lyckades på första... Kom er mens igång som vanligt efteråt? Jag har gjort mitt första försök, och det är två veckor sedan jag fick blödningen. Så jag borde ha ÄL nu, men känner och märker ingenting. Kan det vara så att kroppen inte är på banan än? Och kan det isåfall påverka nästa mens?
Jag vet att ni inte är några läkare, men tänkte iallafall höra era erfarenheter!
Va roligt att det är fler som kommer igång =) JAg har ca 1,5 vecka kvar till sprutstart!
Å Grattis Libra, hoppas den stannar och att det bara är lite rester som kommer ut med Crinonen.