• Karin13

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Libra: Jag fick Ovitrellen i en engångsspruta. Sjuksköterska blev lite förvånad när jag sa det för tydligen är det numera en penna. Jag hade fått en gammal variant. Men det är ju rätt mycket trevligare med en penna:) Det hon sa var att det var väldigt viktigt att man förvarade pennan kallt hela tiden. Den var tydligen känsligare än engångssprutan.

• Karin13

Cornelia: Jag är i v. 11 och än så länge har allt gått bra. Det är bara att hoppas på att det fortsätter så. Så att det går bra hela vägen för oss båda.

• Karin13

Stort grattis Malphie!!! Vad glad jag blir för din skull, efter allt du gått igenom.

• Karin13

Nu är vi ju ganska många som lyckats bli gravida, har därför en liten idé. Tycker det hade varit roligt att starta en ny tråd där vi kan följas åt under våra graviditeter. Självklart kan vi vara kvar i denna tråden också, men målet är ju att alla här till slut ska hamna i den nya tråden. Vad tycker ni? Någon som hänger på?

• Karin13

Mimmie: Grattis! Vad härligt att blastocysten klarade sig när det var sista försöket. Hoppas, hoppas att det går vägen.

• Karin13

Då fixar jag en ny tråd, om jag vet hur man gör:) Blir inte just nu, känns krångligt med telefonen. Jag säger till när den är klar. Lägger den under äntligen gravid. Tycker också den kan heta något i stil med Tant Grodas förslag.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö