• Maybe

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Tany skrev 2012-10-23 11:19:50 följande:
    Du kan inte lita på ägglossningstest. Jag tycker det är bättre att vänta tills din testdag. har du några graviditetssymptom?
    Nä inga symptom alls vad jag kan komma på. Ingen blödning heller.
  • Maybe

RD 10 idag och testdag imorgon.
    Jag ska ha mens på fredag, inte konstigt att jag inte blödigt någonting om jag inte ens skulle haft mens än ju...
    Det är ju efter fredag som jag ska märka att mensen inte dyker upp.  
    Är det vanligt att man har testdag innan man skulle haft mens?  

• Maybe

Eftersom jag ska ha mens på fredag eller lördag, är det inte då störst risk att jag börjar blöda då och får typ ett tiiiiiidigt missfall? Även om det visar positivt imorgon? 
    Kroppen tror att den är gravid men själva embryot kanske det är något fel på så det inte kan stanna kvar? 

• Maybe

Libra1. Jag förstår nästan hur du menar...
    Så Crinone kan göra att det inte kommer något blod även om det kanske skulle gjort det i vanliga fall?
    Jag har som sagt inte blödigt någonting....

Men jag svettas och fryser om vartannat hela tiden så det känns nästan som jag har klimakterie-värmevallningar...     

• Maybe

Jag vet inte hur många dagar jag har mellan äl och mens :(
    Jag är såååå nervös...  

• Maybe
    Tant Groda skrev 2012-10-24 10:45:28 följande:
    2 små ägg blev befruktade igår och jag får tillbaka ett imorgon!
    Härligt!! Då får ni ju ett till frysen också för säkerhets skull =)
  • Maybe

Blev negativt denna gång.
    Hoppas vi får börja snart igen. Ska ringa och prata med kliniken när jag fårr blödning.... 

• Maybe
    Tant Groda skrev 2012-10-25 20:16:47 följande:
    Är det något spec. msn ska tänka på nu när man fått tillbaka sitt embryo?

Till mig sa de att jag skulle leva som vanligt men får bara ta alvedon och fpr inte bada och inte ha sex.

Givetvis inte alkohol o nikotin
  • Maybe
    Sessan 83 K skrev 2012-10-26 13:06:59 följande:
    Sindyrelle: Du kommer få vänta länge...... Det står idag på RMC hemsida att vänte tiden för att träffa en läkare och sköterska för första mötet är ca 4 månader...Vi har fått tid för första mötet med det kommer säkert inte bli någon IVF förrän i Feb någon gång så om du inte fått någon kallelse ännu så kanske det handlar om Mars april... Om du inte går privat?!

Jag hittar inte där det står, vart står det?
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö