oj, jag har inte varit inne på några dagar och här diskuteras det för fullt. jag får läsa igenom nogrannare ikväll.
Jag har oxo fått tid till MVC på tisdag och precis som du Kvitter så har mitt värsta illamående försvunnit, så det var skönt att höra att det inte "Bara" var jag. 
Lowa: vad tråkigt att inte få se något hjärta slå, men du ska se att allt är som det ska ändå. det kan vara precis som de andra nämnt innan att det tagit längre tid för ägget att fästa. Jag gjorde mitt VUL på 7+4 eller 7+6 beroende på vem du frågar. så jag hade gått några dagar längre än vad du gjorde. Men jag förstår att detta måste vara 2 jobbiga veckor.
annars känner jag mig allmänt nere.. känns som om jag jobbar (det jag orkar) och sen kommer jag hem för att lägga mig i soffan och sova lite, sedan går jag upp och äter lite och sen borstar jag tänderna och tandkrämen tycker jag är för stark så jag spyr upp det jag ätit och sen försöker jag äta lite skorpor innan jag går o lägger mig igen. suck.
Vi har tokmycket på jobbet så jag borde egentligen jobba på kvällarna men jag ORKAR inte. och jag har sett fram emot min väl behövda semester i 3 dgar nästa vecka, men nu verkar det som om jag måste jobba iaf och på allt detta så har svärfar åkt in på sjukhuset med propp i hjärtat eller lungan och vi vet ingenting hur han mår.