• Netz

30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?

Susanba: Jodå det gick bara bra. Hon har gått upp 500g sedan den 1a oktober:) Så nu väger gullet 2500g där inne i magen:) Blev tyvärr ingen svampskog:( Blev uppbokad med annat så det blir nog ingen svamp i år...

Låter jobbigt det där med högt blodtryck o envisa läkare... Hoppas ni får som ni vill. Stå på er!

Kram på er alla!

• Netz

Grattis Kvitter till den lilla prinsessan!!! Man blir så glad när man hör att ni får era små i famnen. Längtar tills min tös kommer ut men det är ändå 4v till BF kvar...

Längtar: Ja skogen med bärsele blir det nog:)

Kram på er!

• Netz

Susanba: Jag håller med längtar74 att hur hon än kommer så har ni erat knyte snart o kan njuta fullt ut med att vara en liten familj:) Lycka till o kram på dig!

• Netz

Tack Kvitter för att du delade med dig! Låter väldigt dramatiskt men ändå det kan ju vara värre;) Glad för eran skull att det gick bra o att ni mår bra i alla fall. Har själv ca 18 dagar kvar till BF o har "bara" små sammandragningar o lite stickningar i de nedre regionerna... Mannen är otålig o vill att hon ska komma ut men jag sääger: Den som väntar på nått gott väntar alltid för länge:P Han som är lugnet själv i vbanliga fall går spänd på jobbet o tittar på telefonen stup i kvarten ifall jag har ringt:) Han är go han:)

Är dålig på att röra mig men kanske skulle försöka gå lite mer promenader  men vågar inte gå ut själv ifall man blir liggandes:P

Kram på er!

• Netz

Grattis Susanba! Tråkigt med snitt  men glad för eran skull att tjejen mår bra o ni mår bra:)

Idamarie: Heja dig erat lilla knyte kommer snart:) Tack för infon om slemproppen. Har undrat lite över det.

Själv har vi ca 2 v till BF o känner hur hon trycker sig mot bäckenbotten...

Kram på er alla o trevlig helg!

• Netz

Grattis Idamarie!

Pölsan: Jisses va tiden går snabbt! Nu längtar vi verkligen efter våran tjej som lever o bonkar i magen:) BF om 12 dagar men man vet ju aldrig... Inte så mycket sammandragningar som jag känner av men kan sticka till neråt till ibland när man går för fort med mera.

Kram på er alla!

• Netz

Lycka till Langtar74!! Va kul att du snart har det lilla livet i famnen:)

Här "bonkas" det rejält i magen. Känner mig öm både på insidan o utsidan av magen...
    Men än är det 10 dagar kvar till BF...

Kram på er alla!!

• Netz

Oj va dramatiskt! Vilklen tur att det ändå gick bra o att ni mår bra. Grattis till den lilla som ni äntligen har hos er.

Kram

• Netz

Ni är ett par starka tjejer tycker jag! Heja er o jag hoppas ni har det bra även om det var lite komplikationer...

Här är det BF på söndag den 11e men när jag var hos BM igår tisdag så kunde hon fortfarande vicka lite på lillans huvud så helt fixerad är hon inte än... Så troligtvis kommer hon inte ut tills på söndag som det känns nu.  Inget större tryck neråt men jag känner hur hon försöker sträcka ut sig där inne.... Längtar som sjutton tills man får hålla i det lilla livet! Nästa BM-tid är den 20de och har lillan inte kommit då skulle hon ringa o beställa igångsättning den 25e...

Kramar till er alla!

Svar på tråden 30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?