Inlägg från: Anonym (onani-blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onani-blä)

Den jäveln runkade!

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:30:53 följande:
    Nej det har du inte, men å andra sidan har jag inte dina underliga åsikter.
    Utifrån allt du har skrivit, dina åsikter om hur äckligt det är med onani och att du inte skulle kunna vara tillsammans med någon som runkar mycket så tror jag att du inte skulle tillåta din kille att runka.
    Anonym (onani-blä)
    Jag gjorde bara skillnad på mig själv och att andra gör. Ni får onanera er tills det blöder, jag bryr mig inte. Men jag kan inte vara ihop med någon av er.

Var står det att jag hindrar min man från att onanera? Jag kan inte se det. Jag skriver däremot att ni får ägna all tid ni önskar till det, jag har inte med det att göra. Jag skriver här för att ge en annan bild av hur sex kan upplevas.
  • Anonym (onani-blä)

Åter Fidelis, vad har jag angripit hos dig som gör att du blir så uppretad?

• Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:38:56 följande:
    Men du, vad är det du verkligen inte vill förstå med att någon TROR någonting om någon annan?
    Utifrån det du har skrivit så TROR Jag att du skulle tvinga/tvingar din kille till att inte runka.

Det är som när vi skriver PM i vår utbildning. Vi har alltid en del där vi diskuterar det vi har skrivit och, där vi kan skriva om våra egna åsikter, vad vi tror och tycker. Det krävs inga källor på det. 

Absolut ingenting. Men det är du som väljer att skriva om din syn på sex, stå ut med att bli ifrågasatt

Du ifrågasätter ju bara sånt du antar, inte det jag påstår.
  • Anonym (onani-blä)
    Kattdamen skrev 2012-02-06 15:41:39 följande:
    Tro mig, du är urusel i sängen för någon som bryr sig. Troligen har du haft sex med män som är ganska omogna och ger blanka fan i dig egentligen.

Min man hade reagerat direkt om jag enbart hade haft sex med honom på rutin, och inte tyckt det varken var roligt, spännande eller värt besväret.

Men nu utgår du ifrån att jag var medveten om mina behov då. Jag har behövt 20 år på mig att förstå att jag inte gillar sex.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:43:06 följande:
    Du tycker att onani är äckligt. Eller hur?
    Du skulle inte kunna vara tillsammans med en kille som onanerat, eller hur?
    Om en kille du dejtar påstår att han inte onanerar, ni blir kära och du efter ett år kommer på honom med att runka och han säger att han vill kunna runka. Vad gör du?
    Dumpar honom? Eller försöker intala honom att sluta?

Dumpar, vi kommer inte att kunna leva ihop.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:45:30 följande:
    Låter mycket sunt. De män som slipper dig den vägen har tur.
    Är detta någonting killarna får veta från dag ett? Du finner onani som äckligt och kan inte vara tillsammans med någon som onanerar? 

Du skulle bli förvånad över hur många män som vill vara ihop med en som mig trots det jag står för. De ser andra saker än bara sex.
  • Anonym (onani-blä)
    Kattdamen skrev 2012-02-06 15:46:20 följande:
    Du brydde dig alltså tidigare? Annars var du lika urusel i sängen då.
    Det kanske jag var, jag vet inte. Bryr mig inte heller.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:51:31 följande:
    Du svarade aldrig på huruvida du berättar för dem direkt att de antingen inte onanerar eller blir dumpade (ja eller inte får träffa dig mer från första början).
    Innan vi har sex berättar jag, det är inte laddat för mig att berätta. Jag skäms inte.
  • Anonym (onani-blä)
    Tom Araya skrev 2012-02-06 15:54:02 följande:
    ...och när sker det, efter ett års dejtande eller...?

Hurså?
  • Anonym (onani-blä)

Bra drag i tråden, ser jag. Jag tillhör de som inte gillar onani och avstår från det själv. Dessutom vill jag inte ha en man som onanerar, eftersom handlingen äcklar mig. I denna tråd har jag fått höra att det beror på att jag är dålig i sängen och liknande. Nu är det så att jag inte kan hjälpa hur jag känner det och jag anpassar mitt liv efter det.
        Det har hänt att jag blivit ihop med en man som ljuger för mig i frågan och det har blivit nödvändigt att avsluta förhållandet. Jag har varit ärlig med min inställning, men killar/män jag träffat har inte varit det.

Vem har fel då? 

Svar på tråden Den jäveln runkade!