Inlägg från: Anonym (onani-blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onani-blä)

Den jäveln runkade!

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:16:39 följande:
    Och det anser du inte vara en form av tvång?
    Seriöst?
    Han är, i detta exempel, ärlig mot dig och berättar vad han vill och bemöts på det sättet.

Tänk dig en tjej som är tillsammans med en mycket svartsjuk man. 
    Hon tycker om att gå ut på krogen med sina vänner och dansa. När hon klär upp sig och sminkar sig får hon höra från mannen hur han äcklas av henne, hur han mår illa av att se henne och av att röra vid henne när hon klär sig så där och går ut och dansar där andra män kan se henne.
    Hon slutar gå ut på krogen och dansa.
    Frivilligt? Nej
    Under tvång, psykiskt tvång? Ja.

Det handlar inte om svartsjuka.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:19:20 följande:
    Mannen som inte vill att hans tjej ska dansa där andra män kan se henne, eller prata med henne, är också ärlig. 
    Det är trots det inte normalt, inte ok. Det är psykisk tvång.
    Du kan inte för en sekund inse att det inte är fullt normal att se onani som äckligt, så pass äckligt att kärleken du känner för en man skulle kunna försvinna enbart för att han vill ha sin mänskliga rättighet, att onanera? 

Men även om det är naturligt så mår jag fysiskt illa av det. Det kan jag inte hjälpa. Att då utsätta en man för att jag vill kräkas när han tar i mig, är det bättre? Blir han glad då?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:20:19 följande:
    Det behöver inte handla om svartsjuka i mannens fall heller, det kan handla om kontroll. Se hur långt han kan styra henne. 
    Ditt beteende är lika illa.  
    Om en man inte har behovet av att onanera och vi gillar varandra, det är fel enligt dig?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:21:24 följande:
    Har du sökt hjälp för detta? 
    Varför ska jag göra det? Jag diskuterar en hypotetisk romans med dig, jag känner mig inte ensam eller olycklig. Jag vill bara att folk fattar att vi som inte gillar sex existerar vi med. Jag vill inte bli "botad".
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:23:04 följande:
    Absolut inte. Om han har samma syn på onani som du har så är det jättebra. Då har ni funnit varandra.
    Om han däremot onanerade innan ni träffades och sedan fick det förklarat för sig att du inte godkänner det, att det inte kommer fungera mellan er om han fortsätter onanera. Då ser jag på det med helt andra ögon. 
    Den mannen söker jag inte, så vad gnäller du om i inlägg efter inlägg?
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-07 15:23:18 följande:
    Nej. Felet är att du uppenbarligen blir äcklad OM han någon gång skulle få för sig att det kanske inte är så dumt att onanera trots allt.

Hur får man lov att reagera enligt dig? Varför vill du kontrollera mina reaktioner?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:26:05 följande:
    En person är inte den samma år efter år efter år. Vi förändras. 
    En man som du idag lever med och som inte onanerar kan om 10 år förändras och vilja återta sin mänskliga rättighet att onanera. Rätten till sin egen kropp.
    Du säger att du efter 10 år tillsammans skulle dumpa honom för en sådan sak, förklara hur det äcklar dig och hur han äcklar dig.
    Du hör inte själv hur sjukt det låter? 

Om din man utvecklades till att vilja ha sex med grannfrun eller fåglar eller småbarn under era år ihop, hur gör du då? Kan du svälja reaktionen och tycka att det bara är en naturlig fas? Eller kan man växa ifrån varandra?

Jag skulle i ditt exempel se det som att vi vuxt ifrån varandra, glidit isär eller hur man vill kalla det. 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:32:43 följande:
    Att du jämför onani med otrohet, djursex eller pedofili säger en del om hur snett du tänker. 
    Hur kan dina känslor för en person slockna över en sådan sak som onani? 
    Nej, men jag måste ju applicera tänkandet på något jag förmodar du inte gillar. Jag tycker inte det är samma sak.
    Ok, om din man efter tio år kommer på att han inte har sexuella känslor för dig längre-kan du leva med det? Kan du leva med vetskapen om att han aldrig mer kommer att åtrå dig? Kommer du att fortsätta vilja ha honom?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:32:43 följande:
    Att du jämför onani med otrohet, djursex eller pedofili säger en del om hur snett du tänker. 
    Hur kan dina känslor för en person slockna över en sådan sak som onani? 

Du förutsätter att jag vet HUR mina känslor fungerar, gör du det själv? Kan du styra dina känslor i den riktning du vill?
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-07 15:35:23 följande:
    Hur fan har man sex med en fågel? De flyger ju bara iväg, de jävlarna.
    Inte vet jag, men det finns säkert folk som försöker. I mitt sökande efter ett namn på min sexualitet hittade jag rätt många udda böjelser, däribland att tända på sex med fåglar.
Svar på tråden Den jäveln runkade!