Inlägg från: Anonym (onani-blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onani-blä)

Den jäveln runkade!

Anonym (bläkas) skrev 2012-02-06 14:15:45 följande:
    Man måste förstå att man inte kan bestämma över någon annans kropp och det är ju inget fel med det, det är inte som att personen skadar sej själv. Men om man tycker att det är så äckligt som jag gör måste man förklara det och så får partnern välja om han (eller hon) vill stanna eller gå.  Bestämmer partnern för att stanna så tycker jag ändå att man ska hålla sitt löfte. Jag skulle aldrig klara av att komma på min sambo med att se på porr eller tillfredställa sig själv för jag får så stark ångest och han vet om det.

Bra skrivet.
  • Anonym (onani-blä)
    Soolrosen skrev 2012-02-06 14:15:51 följande:
    hahaha men jisses..måste vara ett skämt!
    hade min karl suttit och dragit i den när jag kom hem hade jag fnittrat lite och frågat om han behövde en hjälpande hand ;) sen hade vi haft fantastiskt sex!!

slappna av.. tänk om han fantiserade om dig när han runkad då? och så kommer du och är förbannad

Det skulle väl vara riktigt dumt om han fantiserade om henne när hon var på väg hem? Som jag förstått av allt jag läst och hört i ämnet under mitt liv så fantiserar män nästan aldrig om sin partner. Det behövs ju inte!
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 14:20:22 följande:
    dom flesta tänker nog inte pa nagon särskild alls.

Kan inte någon man berätta om detta? Eftersom du menar att jag har fel i att man fantiserar om att ha sex. Sex har man oftast med någon, eller hur?
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 14:23:00 följande:
    Myt som ni gillar att höra. Personligen fantiserar jag ofta om min partner, om vad vi gjorde senast o.s.v. Och det kan jag välja att göra i duschen, när jag är på resa eller när som helst det inte passar med "riktig" sex.

Sen fantiserar man ju så klart ibland om annat också... Men då är inte fantasin ett uttryck för att man verkligen skulle vilja ha sex med någon annan. En fantasi, punkt.
    Myt? Det är taget direkt ur munnen på män jag känt, både de jag varit ihop med och andra.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 14:23:41 följande:
    nej man har inte oftast sex med nagon.
    Hur har du sex? Mest via onani, är såklart svaret. Och vid onani tänker du inte på någon. Det menar du skulle vara så roligt att jag missar något?
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 14:27:08 följande:
    ja ja, som alltid individuellt. Men kära du, det här är en trolltråd. Trots det går du i taket och försvarar att man ska kasta ut en partner som runkar...

Nej, jag halkade in här för att jag inte gillar att man blir lynchad om man inte gillar sex och onani.
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym (Olle) skrev 2012-02-06 14:31:23 följande:
    Mer onani åt folket!

Om du blev kär i en kvinna som äcklades av din onani, hur skulle du hantera det?
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 14:35:03 följande:
    Om du blev kär i en man som gillade onani hur skulle du hantera det?
    Det har hänt flera gånger och jag har inte kunnat leva med honom.
  • Anonym (onani-blä)
    Caramella skrev 2012-02-06 14:35:54 följande:
    Vad spelar det för roll om ns partner onanerar? Jag förstår inte? så ni som e emot det, snälla förklara så jag kan förstå...

Jag är inte EMOT onani, jag äcklas personligen av det.
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 14:37:05 följande:
    Gissar att där har du har svaret!

Men nu frågade jag någon annan, eftersom maninte alltid ska utgå från sig själv. Om en man blir kär i en kvinna, är onanin så viktig att han måste fortsätta i samma grad?
Svar på tråden Den jäveln runkade!