Inlägg från: Anonym (onani-blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onani-blä)

Den jäveln runkade!

Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 12:30:27 följande:
    Vadå inte kan? Jag kan både onanera och ha sex på riktigt, thankyouverymuch.

Jag tycker trots det att det är imbecillt att låtsas ha sex. Men varför bryr du dig, du tycker ju så synd om mig?
  • Anonym (onani-blä)
    Smecker skrev 2012-02-06 12:31:35 följande:

Allt är relativt, ja. Är man Amish och kommer till stora stada så är allt farligt och elakt. Är man anorektiker ser man mat och fetknoppar överallt. Är man rabiat frikyrklig ser man Satan överallt. Sitter man i rullstol ser msn löparskor överallt. Är man asexuell ser man sex överallt och mår dåligt över det för att man aldrig kommer kunna leva upp till normen, aldrig vara som alla andra. Jag förstår att du är ledsen över det och känner dig utanför, och därför är dina åsikter värda ungefär lika mycket som handtrallan jag drog i morse.

Förresten svarade du inte på mitt inlägg där jag frågade om allt hade varit dandy om dina ex inte hade runkat utan bara haft sex med dig? Då hade du mått bra?
    Jag vet inte om det hade varit Dandy då, eftersom det aldrig hänt. Jag är glad att slippa nu i alla fall.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:32:54 följande:
    varför tror du att det handlar om att fantisera i hop nagot. jag tänker oftast inte pa nagot särskilt och sa gott som aldrig pa en särskild persson. det finns säkert dom som gör det men langt ifran alla. det handlar om att njuta av en sexuell uplevelese det är rent kropsligt som att klia sig där det kliar eller ta ett varmt bad inte sitter jag i badbaljan och drömmer om karibiskasjön likssom

Ok, det är DÄRFÖR porr existerar-för att man inte vill fantisera om någon annan?
  • Anonym (onani-blä)
    Smecker skrev 2012-02-06 12:33:36 följande:

Så istället för att onanera så har du sex?
    Helst inte nu längre. Det är så mycket bråk om ingenting. Jag gör hellre något jag tycker är riktigt skönt.
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 12:34:59 följande:
    Jag tycker inte synd om dig, däremot förundras jag över hur en människa kan vara så pryd som du verkar vara. Dessutom har du ingen aning om vad onani egentligen är - troligen har du testat själv en eller två gånger, inte riktigt kommit underfund med hur det funkar och därför förkastat det.

Och det må väl vara hänt. Att däremot projicera din egen på ren okunskap grundade bild av vad onani är och vad det har för syfte på andra känns väl magstarkt. Det är som att läsa de två första sidorna i en bok och sedan viga sitt liv åt att förklara för alla och envar hur kass boken är.
    Du vet inte mycket om mig. Pryd är inte rätt ord, jag har provat det allra mesta inom sex. Jag har haft massor med orgasmer, men de betyder absolut ingenting mer än en nysning.
  • Anonym (onani-blä)
    Smecker skrev 2012-02-06 12:37:19 följande:

Med andra ord vet du inte vad du pratar om? Sitter i baksätet utan körkort och domderar och låtsas att du kan köra bil?

Jag har haft många, många partners och utfört diverse olika sexuella handlingar. Du själv? Eller har du mest fantiserat?
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:37:46 följande:
    men hur kan du hävda att det har med mig att göra tt porr finns. jag använder sällan porr och aldrig i samband med onani. kan funka som förspel
    Men varför ska man grunda allt på DIN subjektiva verklighet när men inte ska göra så i mitt fall?
  • Anonym (onani-blä)
    Marsch skrev 2012-02-06 12:38:46 följande:
    Som t ex vad?
    Springa i skogen, dricka kaffe vad som helst jag gillar.
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 12:41:08 följande:
    I så fall förundrar det mig att du är så pass erfaren och ändå pratar om sex och onani som om du vore en nervös oskuld.
    Ok, så man kan inte ogilla sex baserat på stor erfarenhet? Tre långa förhållanden skrev jag om tidigt, och utöver det många kortare. Jag har försökt gilla sex, men det är verkligen inget jag gillar.
  • Anonym (onani-blä)
    Denaerys skrev 2012-02-06 12:43:13 följande:
    Alltså, ursäkta mig, men om du tycker att du får ut mer njutning av att dricka en kaffe än att pippa så gör du nog rätt i låta bli det senare...

Vilket jag gör, eller hur. Som sagt, vi är ganska många som inte gillar sex, men man kan inte prata om det. Det är så FULT att inte gilla sex.
Svar på tråden Den jäveln runkade!