Inlägg från: Anonym (onani-blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onani-blä)

Den jäveln runkade!

Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 12:09:21 följande:
    Så att man har överseende med eller till och med kan uppskatta the occasional handtralla gör alltså att man "inte kan släppa sex en enda stund" och att "allt ska sexualiseras".

Din värld är verkligen svartvit. Beklagar detta.

Men eftersom jag inte bryr mig om din handtralla så varför ska du ifrågasätta det jag gör och inte gör? Jag vill bara göra er medvetna om att det inte är självklart att alla uppskattar onani.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:10:44 följande:
    jo vist men inte om man sedan sitter och försvarar det när nagon fragar vad man menar med det. da är det oftast sa att folk tror att man har en skruv lös. om man tex använder sig av en överdrift (han onanerade säkert tusen ganger per dag) och far en motfrga (i stil med är du säker pa att det var tusen ganger) och fortsätter hävda att sa var fallet tror folk att man menar just det. ett tips till dig är i sa fall att bara säge nej jag menar inte att han var bessat utan att ni onanerar mycke i jämförelse med mig som inte gör det alls.

Jag anser att det är överdrivet och lutar mot missbruk om man inte säger sig kunna avstå en enda dag. Är det klart och tydligt nog för dig?
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:10:44 följande:
    jo vist men inte om man sedan sitter och försvarar det när nagon fragar vad man menar med det. da är det oftast sa att folk tror att man har en skruv lös. om man tex använder sig av en överdrift (han onanerade säkert tusen ganger per dag) och far en motfrga (i stil med är du säker pa att det var tusen ganger) och fortsätter hävda att sa var fallet tror folk att man menar just det. ett tips till dig är i sa fall att bara säge nej jag menar inte att han var bessat utan att ni onanerar mycke i jämförelse med mig som inte gör det alls.

Sen skulle en eller annan interpunktion göra ditt inlägg mer läsbart. Ett litet tips, bara.
  • Anonym (onani-blä)
    Smecker skrev 2012-02-06 12:14:14 följande:

Du tycker inte att man väljer vad man vill se? Jag tycker inte omvärlden är sexualiserad, jag mår inte dåligt av sex och det stör mig inte. Jag ser inte problemet, för det finns inget problem för mig. För dig däremot så är det ett problem, tro fan att du hittar farlig sex i varenda mörkt hörn då.
    Allt är relativt. Är man tillvand med mycket sexualisering och lite avtrubbad så upplever man nog inte det så farligt. Du kanske till och med tycker det är lämpligt med smink och sexiga kläder på småflickor? Det har ju inget med sex att göra?

Varför ska inte mina åsikter vara värda lika mycket som dina? Det är ju inte som att jag vill leva med dig? 
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:16:07 följande:
    för att du gör felet att skriva om folk. du skriver saker som dom som onanerar kan inte upleva det verkligt vackra osv.  det samma skulle vara att skriva dom som inte onanerar är förtorkade gamla nuckor som inte kan släppa loss för att dom sitter inne pa en mentalsperr och bara inte vet vad som är bra för dom. jag gissar att när du läser nagot liknade känner du dig träffad efter som det ju faktiskt skrivs sa generelt att det maste handla även om dig. självklart vill du da tala om att det för dig inte är sa.
    Du tycker att folk i denna tråd menar att jag är något annat än en torr nucka? Ja, jag tycker det är trist att allt ska leda till sex. Var skrev jag om det verkligt vackra? Visa mig! Jag skrev att man kan njuta av skönhet utan sex. 

• Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:18:41 följande:
    jag har förstatt det men som sagt det är inte det du har sagt i inläggen innan.

Då läser du dåligt.
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 12:13:57 följande:
    You're doing it wrong.

Suck. alla tycker inte att en orgasm är så viktig eller skön eller intressant. Det är lika intressant som ett myggbett.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:21:17 följande:
    lite enfaldigt och löjeveckande är man ju om man tycker om sex i stället för det som är vackert pa riktigt...
    Att uppleva i verkligheten i stället för att fantisera om det. Jösses.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:21:17 följande:
    lite enfaldigt och löjeveckande är man ju om man tycker om sex i stället för det som är vackert pa riktigt...
    Jag måste tydligen skriva riktigt tydligt; det verkar enfaldigt att fantisera om att ha det skönt i stället för att uppleva sköna saker i verkligheten. Att sitta och låtsas ligga med någpon som inte är där/existerar är löjeväckande i mina ögon.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:27:30 följande:
    fast man latsas inte ha skönt man har skönt.

För att man inbillar sig at man gör något man inte kan göra i verkligheten. Löjeväckande för mig. Jag föredrar att göra något där mina sinnen kan vara öppna och alerta och jag upplever något på riktigt, utan självsuggestion.
Svar på tråden Den jäveln runkade!