IL stress ...
Idag var jag på vul, 19 äggblåsor, stimuletingsdag 7. Många vld små och ska på nytt vul igen på mån, förmodligen äp ons. Alltid blivit plockad på dg 13 så jag tippar på ons.
Fortsätter med att spruta gonal f 225, det är vl en ganska hög dos?
Mitt TSH har sjunkit fr 1,1 i maj till 0,6 nu i sept, måste vara IL som gjort det! Men min tanke är att 0,6 är lite lågt? Vad säger ni som vet?
Just nu får jag IL dropp, tar sjukt lång tid..
Min vanliga sköterska är på utbildning och kunde inte ge mig det denna vecka. Fick total IL stress då DR D ordinerat det så snart som möjligt! Hur lång tid innan ÄP brukar ni ta?
Var på ivf kliniken idag och frågade om de kunde ge mig, men fick då Ett tråkigt "nej" av olika anledningar, började gråta och kände total stress, säkert spänningar och hormoner bakom också.. Så hon gick iväg o talade m ord läkare och de var snälla för denna gången! Så nu äntligen sitter jag här och får IL. Hur långt tid får ni droppet på? På min remiss skrev han 1-2 h vilket är vld lång tid!! Varför så länge?
Så nu är man igång igen och mitt i en beh.. Blandade känslor och haft så många motgångar att jag inte vet vad jag känner längre.
Håller tummarna Lycklig nu!!
Kram