Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Vilket hotell bodde du nu igen på :)
Vilket hotell bodde du nu igen på :)
Tack, jo man orkar tydligen med mer än man tror. Alla gånger man gråtit och trott att tårarna tagit slut och ändå orkat fortsätta. Heja oss! :) quote=73361448][quote-nick]Snart lycklig skrev 2014-06-02 17:23:20 följande:[/quote-nick]
Tack detsamma! skönt att det gick bra denna gång. Är inte så insatt i ÄD utredning. Varför skulle er önskan om att utreda henne inte vara ok ?
[quote=73364441][quote-nick]Vilaa skrev 2014-06-02 23:20:03 följande:[/quote-nick]Alltså nu har jag träffat en gyn som tyckte det var "medicinskt motiverat" att göra en hysto, hen tycker det ser ut som jag har sammanväxningar. För bara typ 2 veckor sedan sa en annan gyn att det såg jätte fint ut där inne..alltså hur underligt är inte det där att dom ser och bedömer så olika? Men ingen antibiotika fick jag, "kan inte skriva ut någon medicin på beställning". Antibiotika bad jag om, inte något spännande narkotikaklassat preparat ;) så ja en sak på g, en annan att fixa. Annars får jag be om recept från dr d men det känns ju lite överdrivet för en vanlig antibiotika, IL påsarna fattar jag men antibiotikan.. Jaja.. The show just go on... Ang olika svar... Har ju också varit med om väldigt olika bedömningar , ibland har man nästan blivit mörkrädd.. Hoppas det löser sig m antibiotikan. Kram
Aha, tack för tipset ska kolla lite boenden nu har inte hunnit med det ännu men jag skippar nog ditt hotell då. ;)
Från det ena till det andra . Någon mer som har problem med torr/kliig hårbotten och tappar massor av hår!? Tycker att det började när jag startade mina ivfer och tog blodförtunnande. Aldrig haft problem tidigare. :(
Jo det är likadant för mig , gruvar mig för att kamma håret varje dag. Är det inte bara under grav som hår o naglar får sig en boost och att man efteråt tappar lika mkt hår som tidigare? Har för mig att jag läst det. :/
Har också varit nojig att det var mitt eko shampoo som ställde till det men efter att ha testat lite olika periodvis så var det inte fallet. Snart måste nog jag också klippa av mig håret :( Det tar emot. Knölarna du får är det som finnar med vätska eller bara oömma knölar? Får det förstnämnda då och då, bara nån enstaka. Som pubertets acne i hårbotten när man närmar sig 40 håhåjaja ;)
Ja stressad är man ju inte heller ;) Ja,vad säger man, helt sjukt att en person kan bestämma och avgöra ens liv sådär. Förstår ju såklart att det finns regler man måste följa och ha hänsyn till men i ert fall är ju alla inblandade med på detta. Trist. Men bra att du har flera bollar i luften. Hoppas du lyckas bli spontant gravid och slipper byråkrati trasslet nu. Kram
Men åhh strålande nyheter! :D kramar