Snart lycklig skrev 2012-07-14 08:11:59 följande:
Jag tog nya sköldkörtelprover igår. Inyresant var att TPO-ak hade gått ner fr 136 (togs 19/3) t 86. Så lågt har jag inte haft på länge. Intressant rycker jag. Ställt frågan t Dr D om IL även förbättrat det. Jag frågade oxå om hur jag ska trappa ner medicineringen, men han har inte svarat. Jag slutade m progesteron igår kväll, den sista tabl tog igår em. Hoppade över igår kväll o imorse. Jag hoppas dt är rätt, f dt kan ju inte finnas några som helst chanser när blodprovet visade neg igår. Tror ni jag gjort rätt? Det är vid sådana här tillf man vill ha snabbt svar.
Hej! Nu vet jag inte vad du äter för mediciner men nu när mitt hcg har sjunkit och dr vet att vi kommer att få missfall, är i v 7 (8 idag) så skulle jag sluta m alla mediner pronto förutom pred som jag skull halvera 3 dgr o sen halvera igen i 3 dgr. Jag hade lutinus (progesteron), fragmin, pred, levaxin (som jag fortsätter m och vill kolla värden här hemma), aspirin o folsyra. Det känns ganska bra att inte proppa i sig alla tabletter, det enda positiva i detta:)