Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Nej, tyvärr - jag får köra mitt hos dr D nästa vecka men hade jag varit hemma skulle jag provat m Odengyn.
Hjärte: tycker du ligger normalt till, en dag till eller från är ju omöjligt att veta www.babymed.com/hcg-level-in-early-pregnancy
Hej alla: dr D har en assistent, vi har fått svar från henne några ggr, hon är overseas patient coordinator, och heter Mina👍
Lully: stort grattis till en jättesöt kille! Så fort jag får wireless kopplar jag upp mig och det händer verkligen en hel del här😃 själv har jag en bra semester vid medelhavet o börjar bli lite orolig inför mötet m Dr D på tis då han kommer kunna se om vår graviditet utvecklas normalt, jag borde vara 6+0 idag. Då 3 av missfallen har kommit efter att hjärtat börjat slå så kan man ju tyvärr inte vara säker ändå. En fråga: jag tar bl a fragminsprutor - ni som gör det - tar ni även trombyl? I sådana fall - hur verkar de olika? Angla: jag hoppas du inte tappar gnistan, håller tummarna för ett plus!
Snart lycklig och Singha: gravidpiller är apotekets vitaminpiller för gravida (folsyra etc) helt enkelt och Lutinus är en progesterontablett.