Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Grattis Singoalla!
Grattis Singoalla!
Maxad, jag vet men antalet kvinnor som var över 40 var försvinnande lågt, tror det var 4 st, därför tycker jag det är konstigt att de över huvudtaget skriver ut det då det inte kan föreligga ngn statistisk signifikans i utfallet!
Besa, får du blåmärken utan att slå dig? Jag har blåmärken över hela magen där jag tar fragminsprutorna och det är ingen fara. Jag tog dock ett koagulatinstest i veckan och det kan ju alltid vara bra att säkerställa att man inte tar för hög dos.
Besa, du är inte gravid nu va? Jag blev ordinerad en halv baby aspirin av dr D innan graviditeten. En trombyl innehåller mer så du kanske ska dela den? Jag tror inte det är någon fara men för att lugna dig själv kan du ju kolla upp blodet.
Fiskolja påverkar immunförsvaret (lugnar det likt il) o fragmin gör så att blodplättarna inte klibbar ihop - trodde jag😘
Eskimå ren, flytande fiskolja. Finns på apotek i flaska, smaksatt m citron. Observera att det inte är fiskleverolja💀 en flaska kostar 170 sek o räcker ca 2 mån. Jag tog endast usa testerna på plats, jag hade skickat ned alla mina missfallsutredningar m provsvar, där proverna var 1-2 år gamla.
Jaha, vad intressant. jag har börjat få kramper i vaderna och huvudvärk hela tiden - barnmorskan säger att det troligtvis är magensiumbrist men vill att jag hör m dr D om det är ok att ta magnesiumtillskott. Är det någon som vet om vår medicinering (typ kortisonet) kan orsaka magnesiumbrist? Graviditet i sig kan ju göra det. dr D har inte svarat på min fråga - är det ngn som vet om det är ok att äta?