• lill111

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Hej! Underbart att läsa om alla positiva hcg ökningar:)) fortsätter att ge mig hopp!!

Nu till min fråga, r drt ngn som kombinerat hysto med äggplock hos dr D? Vill försöka gära två delar samtidigt när man ändå åker dit?? Tacksam för svar:)

• lill111

Hej - blir också orolig nu när ni diskuterar blodgrupp jag är med, rh-negativ så det spelar roll alltså??? Vi som starkt funderar på att gå över till ÄD?

• lill111

[quote=77040359][quote-nick]dreamz skrev 2016-10-10 22:53:33 följande:[/quote-nick]Lycka till! :)[/

Tack - lycka till nu, tänker på dig:)) kraam

• lill111
    dreamz skrev 2016-10-11 14:45:09 följande:

Ruvar nu på 2 fina AA topp kvalitet blastos och 8 till frysen! :D

Underbart, visst är du hos dr D?

Stort grattis:))
  • lill111
    dreamz skrev 2016-10-11 18:03:13 följande:

Peewee: snart e de eran tur! Dagarna går sjuuukt fort.. vi har testdag den 22 men får ta blodprov den 21 ist då den 22 är en lördag. Jag har nog utvecklat en liten fobi för graviditetstester efter alla misslyckade försök... så men jag kanske inte kan hålla mig ändå.. ;)

Lill111: hur går det för er? Är ni hos dr D ?

Kramar till alla å håller alla tummar å tår till allaa andra som.är på gång :)

Åh, så spännande för er - klart det kommer gå bra nu:)))

Ja, varit hos dr D sedan 2013 - gjort tre misslyckade ivfer här i Sverige 6-7 mf. Som tur är har vi en son född 2010...naturligt alla bekymmer kom efter den lyckade graviditeten...

Värker i hela kroppen efter ett syskon till honom...,

Ner nu den 24 oktober för hysto och förmodligen ÄD lite senare...tror inte vi orkar fler ivfer - känns också som att det är större chans att lyckas med ÄD.

Hur gör penny, får ni alla ägg el delas de med andra par?

Vilken info om donatorn får ni?

Ruva lugnt nu:) kraaam
  • lill111
    PeeWee44 skrev 2016-10-11 22:23:41 följande:

Vi gör en fet äd hos dr D den 24/10 om allt ser bra ut på ul den 14/10.

Ska ni till kliniken innan eller direkt till sjukhuset?

Vi kanske ses.

Ja, hoppas vi ses - vi flyger den 24 okt kl 07;30 och dr dr uppmanade oss att komma direkt till ja, vet inte sjukhuset tro?? Eller mottagningen?

Vi landar kl 15... Så vi ska åka direkt till dr D

Hysto planerad till tisdagen.

Vart bor ni?

Vi vill bo nära sjukhuset ngn som kan rekommendera ngt hotell vi tar ju med vår son..

Har dr D olika ställen idag??

Mottagning och sjukhus ??

Ligger dessa isf långt ifrån varandra?

Kram

• lill111
    dreamz skrev 2016-10-12 10:15:50 följande:

Vart kan man hjälp med IL droppet? Helst i göteborg..

Tror Hagakliniken kan hjälpa till!
  • lill111
    PeeWee44 skrev 2016-10-12 16:02:30 följande:

[quote=77044274][quote-nick]lill111 skrev 2016-10-12 10:18:04 följande:[/quote-nick]

Vi kommer att åka den 22/10 om ul går som det ska. Har inte bokat hotell än så vet inte var vi ska bo. Vi måste vara där innan 14:30 så passar på att ha en skön söndag. Stannar till onsdag.[/quote]

Vi åker hem onsdag med;)
  • lill111

Många frågor nu...

Cd 22 en v efter äl progesteron 60

Östradiol 599

Min fråga är, tycker ni jag har för högt östradiol i förhållande till progesteronvärdet??

Svårt att hitta tolkningar....

Och hur har ni legat i dessa värden?

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!