Oh Singha och Lully, vi kunde ju nästan haft sällis alla tre. Bara några dgr fr varandra..... Singha, jag förstår dig helt o din beskrivning om vardagen o få ihop den när man startat en behandling (förutom att jag inte har ngn dagistid att passa). Så här har jag hållit på varje månad sedan min förra IVF i sept, bara ett uppehåll över jul och nyår. Inte klokt egentligen, men självvalt! På ett sätt inte självvalt, hade inte behövt gått igenom allt detta om motsvarande hjälp funnits i Sverige. Suck...... Jag håller tummarna f er båda, hoppas veckan som kommer blir lyckosam f oss alla tre. Ego; var till underbara Dr D idag och gjorde VUL. Jag hade fortf 7 blåsor, men två är f små att ens räkna m, fyra jämnstora o en på 14. D hoppas den ska växa t sig. Det lustiga är att nu var dt två på vänster o fem på höger mot tidigare tre respektive fyra (Lully, du förstår mina tankar här). Dessutom var de ju inte alls så stora som mättes i Sverige i torsdags, då den minsta var 10,6 (idag, drygt två dgr senare var den minsta 10+). Detta är verkligen en jobbig aspekt i mina behandlingar. Tänk om jag fick göra alla ultraljud hos DrD!!!!! Hur som helst, Ovitrelle inatt o ÄP på måndag. Dr D försäkrade oxå efter min detaljerade beskrivning, att med 100% säkerhet var Ovitrellen bra behandlad och UTOM ALL FARA! Den hade klarat sig även om den skulle ha utsatts f upp t 27 gr, vilket den inte gjort. Han lade armen runt min midja (alltså där midjan ska vara) och försäkrade mig.