• Snart lycklig

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Tack Zin för svar. Hur du och andra tag på de starka Q10? Jag har hittat en på 200 mg som jag tar nu. Den kostar 410:- för 30 tabl och skulle jag ta flera än en av dem, blir det jättedyrt (m tanke på alla andra tillskott etc). Letat på nätet oxå, men inte hittat ngt. Skulle vilja ta en högre dos av Q10. Tacksam f tips. Så tråkigt med håravfall. Jag tappar oxå hår, men gissar att dt beror på intag av DHEA.

• Snart lycklig
    RobSab skrev 2013-06-10 10:37:55 följande:
    Hej tjejer!
    Jag undrar om ni vet ifall Dr D har sommarstängt någonting eller om det är öppet hela tiden?
    Jag har precis gjort ett FET här i Sverige med Trombyl som hjälp (självmedicinerad såklart....suck) och tänkte att om det här inte lyckades så skulle jag tömma spargrisen och bege mig till Grekland.
    Har inte testdag förrän om 8 dagar men har både mensvärk och bruna flytningar så det verkar inte ha  blivit något nu heller...

Är det några andra som ska dit i sommar? :)

Välkommen hit!

De stänger hela augusti månad, men öppet i juli. Lycka till!! Kanske behöver du inte åka alls. Hoppas du slipper!
  • Snart lycklig
    RobSab skrev 2013-06-10 12:43:32 följande:
    Okej, tack.
    Och tack för lyckönskningarna!

Tack själv, det var så lite så. Jag ska kolla en extra gång med Dr D när det passar, men så höll de stängt förra året i alla fall.

• Snart lycklig

Singha, så ledsamt att det inte lyckades. Varför kan det inte vara enklare? Usch, jag förstår verkligen hur du mår och hur dina tankar går nu. Men det är ju jättepositivt att du har två frysisar här hemma. De är ju lite yngre oxå. Varma kramar, tänker på dig. 

• Snart lycklig

Angla, det var ju ett jättebra resultat! Jag hänger inte riktigt med, men varför vill du totalfrysa alla? Vill du samla som mig, eller? Om du gjort många ivf, hur ska du få detta att inte räknas? Var gör du Ivf?

• Snart lycklig
    Angla, grattis till ett fantastiskt resultat! Bra att du stod på dig.

Det är bra att återföra i en cykel där du inte stimulerad med follikelstimulerande hormon, såsom Menopur, Gonal etc. Det kommer jag också att göra. Däremot kan det vara bra med stumlering av slemhinnan, vilket jag uppfattat att jag också kommer att göra. Dock brukar min slemhinna vara mkt bra. Särskilt på slutet har den sett fin ut.

Nu håller vi tummarna för dig ända fram till återföring i augusti.
Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!