• Snart lycklig

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

TWH, jag hoppas oxå att du slipper graviditetsdiabetes. Jättebra att de har full koll på dig.

• Snart lycklig

Maxad, dt kan väl vara ett riktigt bra tecken att du har ont i halsen. Immunförsvaret får oxå ngt annat att tänka på och kämpa med. Är dt nu som dt ska fästa el närmar du dig TD? Håller naturligtvis mina tummar för dig oxå.

• Snart lycklig

Usch, säg inte så Singha! Den enda månaden/gång jag inte samlade ägg var månadsskiftet jan/dec o jag hade då en dunderägglossning och tecken på tidig graviditet. Tog ingen immunsupport. LIVRÄDD för att det var årets enda bra ägg. När jag tänker på det blir jag nästan lite panikslagen. Om dt kommer ett till bra, kanske det kommer i augusti när de oxå har stängt. Näe, så illa får det inte vara.........

• Snart lycklig

Ett stort lycka till nu Lully! hoppas på ett fint ägg som befruktas och blir ett guldembryo. Ska du återföra nu oxå? Kram.

• Snart lycklig

Förlåt, men jag har glömt. Vem var det i tråden som hade en tvillingsyster? Hon hade två barn och du hade ett sedan tidigare. Inte för ngt särskilt, men jag har glömt. Jag har tänkt att det är Singha, men det är det inte. Det pratade vi om när vi sågs hos Dr D i måndags.

• Snart lycklig

Haha, tack för ett gott skratt!!!!  Här får nog Dr D klia sina geniknölar för att hitta en lösning på den gåtan......

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!