-
-
Holly: ja och det kan inte bevisas att gomspalten ens beror på kortisonet eftersom det naturligtvis föds barn med det utan kortison också...
-
Var inte orolig, det finns alltid ett ledande ägg och sen ett gäng mindre som kanske inte syns tillräckligt bra än. Det första kanske man inte kommer att plocka alls utan man inväntar de mindre tills så många som möjligt uppnått så lika och bästa storlek som möjligt. Konstig svenska där *gäsp* men ja, du fattar ;))
-
Det upplöses eller lossar! Så en del passar på
-
GooglemailJam08 skrev 2012-10-24 09:08:41 följande:Jag får inte svar över huvudtaget av dr D. Vilken adress mailar ni till? Googlemail eller Gmail? Han kanske är irriterad för att jag skickat flera irriterade påminnelser?? Vet inte vad jag ska göra..?Ja tack!! Men då skulle jag förbättra den lite nu och få ett automatiskt svarsmail när han öppnat detAnemon skrev 2012-10-24 17:43:44 följande:Antar att det är din fil Zin jag också fått, mediciner, provet etc står på svenska. Du borde få copyright ersättning
-
Njae, det är faktiskt inte alls särskilt konstigt och ja, det kan absolut bero på kortisonet!
-
Hur högt är det? Kanske har du en infektion i kroppen, är du krasslig? Antagligen ber han dig att snart ta ett IL igen.Ninninn skrev 2012-10-24 18:31:11 följande:men är de dåligt? va gör man eller vad gör D när han ser att de stigit så?
-
Ninninn skrev 2012-10-24 18:55:38 följande:8,3 låg de på och referensintervall 3,5-8,8
ja jag är lite kraslig och de blev jag några dagar efter att jag började med pred (jag blir alltid förkyld när jag börjar med den medicinen) vi får se vad han säger dock glömde min moster ta Mcv, Mch och Mchc men men får se om han svarar! dom andra gångerna jag skickat fbc har han inte svarat men nu har de ju stigit så då kanske han gör de.Nej då, det är inte särskilt högt. Ingen fara!TWH skrev 2012-10-24 19:12:50 följande:Ja, det var högt Ninnin!
-
Prickig: kul med en till Braverman-patient! Underskatta inte din vc, min grejar allt åt mig. Om du bor i Sthlm så är gången redan krattad, så att säga, kolla med andra i tråden så får du fina tips direkt! Har du inte tagit NK-assayen så får du troligen skicka blod till Chicago-labbet.
-
Ingen fara, du är välkommen när som!!Prickigchokladmal skrev 2012-10-25 00:36:42 följande:Hej, tack Zin för svaret. Gick in på din presentation och insåg att du bor söderut...Har också precis insett att man ser hur många och vilka besök man får till sin presentation. Ursäkta att jag stalkat dig men din presentation är bra och dina inlägg likaså :) Någon från Stockholm som har tips på bra vc etc? Inboxa mig gärna!