• UndrandeSökare

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Zwillinge- Jag tror att blödningen man får efter nedregleringssprutan är starten på behandlingscykeln.

Men fråga din klinik i Umeå för säkrast svar.

• UndrandeSökare

Yrla- Jättetråkigt att hcg ökar så dåligt, skönt att du fick ett vul och fick se att det inte var X iallafall.

Har du mailat Dr D och berättat om vul?

Ta hand om dig !

• UndrandeSökare
    PeeWee44 skrev 2017-11-08 19:54:06 följande:

Hej hej alla,

Vi har ju varit både hos D och serum nu, dom har lite olika upplägg. D hjälper till om ni tar hjälp på annan klinik eller försöker själva. Serum hjälper bara till med behandlingsplan om du gör IVF eller äd hos dom. Serum använder inte lika mycket immunsupport som D. Deras filosofi är att det kan bli för mycket. Jag tog med mig provsvar från D och jag har inte höga tnf alfa. Serum var väldigt lugna och inte stressade som D kan vara. Läkaren som gjorde Hysto på mig var väldigt bra. Vill ni läsa om honom så är länken till hans hemsida denna

www.idouliotis.com/

Med facit så skulle nog serum ha passat oss bättre.

Kram till er alla

Håller tummarna för er som är gravida att HCG fortsätter stiga.

Intressant att höra att du tror Serum skulle passat er bättre, tror du Dr D använt för mycket immunmediciner på dig?

Tänker ni göra ÄD hos Serum sen?
  • UndrandeSökare

finee och melina- Jättetråkigt att höra, men ge inte upp. Jag hoppas det går bra för er nästa gång.

Peewee- Hoppas du lyckas övertala mannen att välja Serum istället.

• UndrandeSökare

Finee- Så bedrövligt att de gav dig fel provsvar och det slutade med att du blev sjukskriven. Egentligen borde du anmäla dem för tjänstefel.

Hoppas att hcg ökar som det ska nu framöver !

• UndrandeSökare

Luna- Det är flera här itråden som gått/går hos barnmorskan Marie på Fertilitetplus i Stockholm.

Men enligt vad flera sagt här itråden så är det inte värt att göra nån utredning där för Marie kan ändå inte analysera svaren har det visat sig !

Så spara pengarna och åk till Serum eller Life clinic i Aten och gör en riktig utredning istället. I Aten tar de blodprover och skickar till speciallabb i Usa för analys och sen får du bättre hjälp i Aten än du kan få i Sverige.

• UndrandeSökare

Ariellan- Ja, det är för högt tnfalfa, normalt är runt 20.

Har du inte fått referensvärdena? de brukar stå vid provsvaren.

• UndrandeSökare

melina- Jag har läst i tråden tidigare om flera som lyckats efter hysto hos Serum, samt att hysto där är mycket bättre än i Sverige och på andra håll.

Så om du ska göra hysto gör det hos Serum. De kan även göra mensblodtestet i samband med hysto om man vill så får man veta om man har några bakterier där inne som inte borde vara där och isåfall få antibiotikabehandling mot det.

Serum gör också sperm dna fragmentationstest för att kolla så det inte är dnafel på spermierna.

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!