Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Ariellan- När det gäller provrören, kolla med någon privat Vc eller privat gyn som också har provtagning, om de kan hjälpa dig.
Har du fått listan på alla prover Dr D vill ha nu?
Ariellan- När det gäller provrören, kolla med någon privat Vc eller privat gyn som också har provtagning, om de kan hjälpa dig.
Har du fått listan på alla prover Dr D vill ha nu?
Dessa måste han ju mena att jag ska ta på typ werlabs?
Hej vill bara uttrycka jättestor tacksamhet för er som tagit er tid att svara i tråden och också för den person som en gång startade den - annars hade vi aldrig känt till den här möjligheten!
Jag hoppas vi kan få ihop pengarna på något sätt (efter nio försök är alla reserver tömda...) så vi kan åka, tror stenhårt på det här och det känns inte lönt att slänga bort de sista embryo vi nu har kvar på ännu ett försök som inte kommer att lyckas.
Redan stött på problem...det verkar inte som Clinical PAk som jag måste lägga proverna i hinner komma hem till mig innan måndag då jag ska ta proverna. Vet någon om man kan hämta en clinical PAk på FedEx kontor i Sthlm?
Grattis mumskastrull, håller tummarna för er.
Jag har sett att någon här har fått hjälp med droppsättning av Marie på helgerna, har ni då avtalat tid med henne innan helgen eller hur har ni gjort för att kontakta henne?
melina- Om det skulle bli akut och du behöver dropp en helg så ring Marie och fråga om hon har möjlighet att hjälpa dig, hon brukar vara flexibel och jag tror nog hon svarar även om du ringer när det inte är officiell telefontid. Om inte annat kan du ju maila eller lämna meddelande och be att hon ringer upp dig, säg att det gäller dropp och att det är bråttom i meddelandet så tror jag säkert det ordnar sig.
mumskastrull- Grattis till bra ökning av hcg. Har du bokat in vul hos gyn till v.8 nu för att kolla efter hjärtslag?
finee- Hoppas det gick bra imorse hos Werlabs. Har du fått några resultat än?
Grattis till bra hcg både finne och mumskastrull !