Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Det var väl ca en vecka sedan du tog förra testet? Hcg halveras snabbare än det ökar tyvärr, känner du inga symptom? Vilken dag är du i?
Det var väl ca en vecka sedan du tog förra testet? Hcg halveras snabbare än det ökar tyvärr, känner du inga symptom? Vilken dag är du i?
Ok, avvakta och se imorgon, hoppas verkligen det går bra!
Stumpan, förstår att det känns tungt, mkt tungt, men håller med Zin, ge inte upp! Vi håller på m vår 1a immunbehandling, än så länge positivt, men i somras så hade vi kromosomfel på embryot OCH immunproblematik och då hade ju inte behandlingen hjälpt hur som helst. Det är ju viktigt att ta il exakt enligt plan, vilket jag tyvärr missade denna gång, flera dgr innan man kan se plus, vid plus säger dr - i vårt fall - att det kan vara för sent. Försök få till en hcg mätning kontinuerligt nästa gång, i den kan man ofta upptäcka ev kromosomfel, kräv kromosomanalys vid eventuellt missfall så kan du utesluta eller ringa in orsakerna inför nästa gång. Det är ju så jobbigt att inte veta vad missfallen beror på. Mycket styrkekramar till dig!
Stumpan, jag har också ätit antibiotika inför denna graviditet, kanske något att prova för att få bort eventuella inflammationer? Jag har tetralysal över om du vill ha, eller om någon annan vill ha😄
Ninnin och Stumpan, ni kommer att lyckas, jag har samma bakgrund som er, med nio missfall, men jag vägrar ge upp. Dessutom är jag mkt äldre än er, jag är svagt hoppfull till denna graviditet. Tappa inte hoppet, även om ni får kämpa mer än de flesta! Ninnin, om det har dött borde du börja blöda snart skulle jag tro, så tidiga ma brukar inte hänga kvar, det är min erfarenhet🌺
Ninnin, jag tycker du ska ställa den frågan till Dimitri, det låter ju rimligt att tro att om diskbråcket försvinner så lugnar sig immunförsvaret?
Holly, Hjärte, hur länge tog ni progesteron?