enäggs81 skrev 2012-12-22 10:31:39 följande:
Jag har inget i denna tråd att göra men jag brukar läsa den ofta och har märkt att ni besitter mycket kunskaper. Därför har jag en fråga till er experter! Jag gjorde en IVF behandling för 2 månader sen som sket sig. Fick 2 ägg i frysen. Nu är det ett FET på gång med ÄL tester. Har inte fått nån glad gubbe på ÄL testerna. Så nu lutar det åt FET i januari. Men vem säger att ÄL testet kommer ge utslag i januari?! Min läkare vill inte ge mig tabletter för att framkalla ÄL eftersom han anser mig frisk! Vadå ska man behöva vänta flera månader mellan försöken . Nej tack! Vad hade ni gjort? Han har inte ens kallat mig för någon undersökning efter förra IVF:en. Funderar på att byta klinik snart . Går på CVL privat....
Hej! Jag kan inte så mkt om detta men själv skylle jag ändå invänta min naturliga äl, brukar du ha den sällan? Jag blir spontant gravid men skulle försöka ivf för att kunna sköta och kontrollera min immunmedicinering. Det gick åt pipan, jag upplevde att min kropp inte responderade på alla tillsatta hormoner etc. Därför tycker jag du ska vänta tills dess att kroppen är naturligt redo, med normala slemhinnor etc. Lycka till💝