UndrandeSökare skrev 2016-10-18 17:56:28 följande:
Hej Vallmo! Förstår att du är ledsen över alla misslyckaden. Det är helt sunt att vara skeptisk till behandlingar också, särskilt som det kostar mycket pengar.
Som svar på din fråga Nej, inte ens Dr D är Gud och kan fixa/trolla fram barn åt alla. Om du läser gamla inlägg i tråden så kommer du upptäcka att de finns de som hans behandling inte funkat på. Vissa har sen bytt till andra kliniker och lyckats där med ÄD eller ED. Eller accepterat sin barnlöshet. Immunbehandling är ingen quick fix och tyvärr finns det inget som funkar på alla. Så är det med med infertilitet. Men om du vill läsa framgångshistorier så gå in på www.fertilitetsguiden.com så kan du läsa om flera som det funkat för. Hoppas det går bra för dig. Lycka till.
Tack för ditt svar. Jag förstår att Dr D är inte Gud men jag hoppas att han kan utföra mirakel :)
Nu satsar jag på detta så får vi hur det kommer att gå. Det känns båda spännande och skrämmande.
Jag vill det ska bli november nu :)
Mår lite bättre idag. Min mamma påminde mig igår att jag måste må bättre i mig för att kunna skapa bättre "hem" till framtida bäbisar.... Igår var jag arg,förbannad och inte så trevlig alls.... Usch...