minaimaginärabarn skrev 2022-03-25 21:48:08 följande:
Hur har det gått? Tog du gravtest i onsdags? Om det blev negativt, hur ser er plan ut framåt? Vet hur det känns, jag trodde inte jag skulle bli påverkad vid vår sista återföring nu när vi har flera barn men upplevde alla känslor som när jag var ofrivilligt barnlös. Trodde ju även att det skulle bli tidigt mf, gick och väntade i lite mer än en vecka. Det hemskt!
Det gick som det brukar
det var negativt
. Kändes verkligen tungt, bottenlöst och förtvivlad. Allt känns hopplöst igen, trots jag är otroligt tacksam för den lillen som jag har hemma. Vill så gärna ge honom en syskon.....
Planen nu ser ut att vi väntar en cykel så kör vi sista embryot i nästa cykeln. Har skickad frågan till Dr om hur vi ska optimera chanserna men inte fått nåt svar än... Själv vet jag inte heller hur jag skall göra annorlunda, tyckte jag körde rakt av sista gången när vi lyckades.
Jag tar emot gladligen all tips och råd såklart. Jag har redan för ett tag sedan slutat med koffein och gluten.
Usch...jag försöker oxå vänja mig i tanken att det inte kommer bli nåt... hatar att vara i denna fruktansvärda bubbla...