Zinfandel skrev 2013-03-24 09:21:43 följande:
Nä men vi har gått över till Dr B så jag inväntar behandlingsförslag och ja, jag tror att det blir Neupogen. Åker du imorrn?
Spännande! Var jag yngre (och hade mera pengar), skulle jag också ha kontakt med flera experter. Jag går just nu på lånade pengar. Därmed vill jag inte säga att jag är missnöjd på något sätt med Dr D. Han gör verkligen sitt yttersta, känner jag. Dock väntar jag på svar på mejl som jag skickade i torsdags kväll, med en fråga om jag som förra gången ska ta en en Orgalutran för säkerhets skull idag/em. Måste påminna och hoppas få svar.
Jag är rädd att många, som inte skriver här, men läser, bombarderar honom med mejl och frågor. Jag hoppas vi alla skriver när det verkligen är nödvändigt, så vi alla kan få svar när vi är i behandling och verkligen behöver snabba svar.
Ja Zin, jag åker imorgon em. Så skönt, för jag flyger hem bara några timmar efter ägguttaget på tisdag. Jag är nu i kvalet och valet om jag imorgon fm ska gå på ett snabbt UL för att kolla att blåsorna är kvar eller inte.
Dock är allt betalt, utan återbetalning, så det är kanske lika bra att bara tro och åka. Dessutom har jag mycket svårt att få ihop det med ett UL pga av mitt jobb imorgon fm.
Kram och lycka till när det blir dags för din behandling. Berätta gärna mera.