Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hej Jam
Gomorronkram Jam...
ojdå Va underbart !!!!
Jag kmr strax.
Lycka till
Kram
Hej Jam
Gomorronkram Jam...
ojdå Va underbart !!!!
Jag kmr strax.
Lycka till
Kram
Tack tack Myra.
.
Det är otroligt varm här, och folk är så trevliga.
Kram
Hej på er
Jag fick just min första Dropp IL. Dr.D blandades med 100 ml natrium-klorid i 200 ml IL.
Han sade att bra för natrium skall inte överväldiga mina ådror och han var tvungen att stå och hålla IL förpackningen , eftersom det inte fanns något att kunna hänga paket från IL.
När han är lugn och verkar vara mycket intelligent. Han har lugnt förklarat vad som händer när läkemedel är i vårt system .. .
Tio minuter efter att han hade gått, kände jag att mina byster växer, de reagerar på något sätt. Är detta normalt?
Gomorronkram till Er
Hur många IL dropp man bhvr? Dr.d säger ingenting om det.
tjorven du ska ha IVIG till vecka 30. Fråga är hur ofta ska du ha IVIG. ? Jag undrar hur många IL Dropp kommer jag att behöva under graviditeten?
Någon som vet? Dr.D Säg ingenting ...
Jag börjar bli tråkigt all denna brist på information.
Jag köpte en låda med 10 IL, är att detta är tillräckligt eller ska jag köpa mer.?
Zin? Lully? snälla hjälp kan ni hjälpa mig ?
en orolig Cice i Athen
Poussin ,tack så mkt .
Då har jag tillräckligt tror jag.. ...
Jag har 2 en kompisar här som kan skicka IL till mig i fall jag skulle behöva mer.
Poussin jag har gott om plats i min väska, om du vill jag kan köpa de IL som du bhvr hos Dr.D.
Jag kmr att flyga hem på¨fred.
Kram
Holly och Jam..
Det är ingen problem ,Jag har 3 ask clexane ( 2 spr i värje ) och 4 pred över. Om ni vill kan ni köpa de.
Jag har en kompis här i Athen, som kan fixa IL, pred, clexane mm... Han jobbat i sjukvård. Om ni gör en list och stå för posten o så klart betala förskott, jag kan beställa till er.
JAG VILL INTE HA NGN EKONOMISK VINST PÅ DET. Jag tycker det är roligt att hjälpa folk om jag har möjlighet till det.....
kram