Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hur är det med dig ?
Kram
Criss00 'skrev;
Cice: Grattis till det fina resultatet med Pergotime! Spännande med insemination. All lycka till!
Tusen tack vin vän, va du gullig :
Håller tummarna för dig oså !!
Kram
Ack,så fel jag hade... Efter min första pergokur, så min mens kom precis som väntat igår,trots alla grav symptom .....ingen bebis i sikte. Och livet går vidare, en ny dag en ny mål..
Jag har tänkt och grubblat under dagen, allt i livet har en meningen. och bara Gud vet varför jag inte kunde bli gravid den här månaden. Jag måste tacka för att jag är vid liv med hälsa och förberedd för nya strider., oh yes here we go again...... Det är bara att kämpa vidare.
Jag vet det är jobbigt att grubba hela tiden, " det är svårt men jag ger mig inte, jag ska få mitt plus nån gång.! kram till er som stöttar mig.
Efter vårt möte med Dr G., vi beslutat att göra IVF i Danmark, eftersom Dr.D och Dr Svend har lyckats förena sina idéer om läkemedel och doser som jag ska använda i IVF-behandling ...
Jag var på i en gynekologisk undersökning idag för att se om jag hade någon cysta, och idag börjar jag med Puregon injektioner....Jag undrar vilket är bättre, Menopur eller Puregon?
Vissa säger Puregon ger fler ägg, men sämre kvalitet. Dr.D rekommenderar Menopur, men Svend tänka som jag har lätt för gravida Puregon Ar bättre, eftersom vi behöver fler ägg för att kunna välja den bästa.
Vad tycker ni det? Jag hörde att vissa människor använder en kombination av Puregon och Menopur.
Jag har väl gått igenom ett och annat, och har lärt mig bra saker från andra här på FL så vips sitter man på en del matnyttig info som jag lika gärna ta allt info som ni kan ger mig om Den korta protokoler med puregon + menopur..
Sen är ju alla individer och man hittar det sätt som passar en själv. Det är dessutom rätt intressant att läsa om olika infallsvinklar,....