• mom2012

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Vilken vecka är du I? Hcg planar ut där omkring v.10. Vad va ditt hcg innan de 9000?

• mom2012

StinaB många har blödning när tappen stänger, när de ska ha mens normalt, man kan blöda från slemhinnor. Det du beskriver hade även gjort mig orolig men fortsätt med mediciner och allt och avvakta v 7 vul. Ibland är det för tidigt att se något på vul v6 och då kan den stressa också. Eller om du mår uselt åk till gynakuten och få svar på varför du blöder/blödde. Styrka till di

• mom2012

Ang. Illamåendet så prova att ät mer regelbundet. Jag fick äta för att ens komma ur sängen. Tack och lov vände det ganska snart och sen mådde jag bara illa på em så då kunde jag klara jobbet bra.

Annanax känner igen dina nattsvettningar och ditt mående. Svarar inte dr d kanske du ska ta ett IL dropp ändå?

• mom2012

Din man behövs bara om ni vill göra spermatest :) Och får du med honom och sperman är bra kan den frysas och då åker du sjölv för äggåterföring. Kram

• mom2012

Absolut är det möjligt :) jag vet en tjej som fick 2 barn på samma äggplock. Men ett till frysen så barnen är födda 201203 och 201607.

• mom2012
    angels8 skrev 2016-08-08 18:40:41 följande:

En fråga till er alla som är i behandling.

Hur gör ni med baby aspirin?

Jag köpte den recept fria idag. Men Dr D sa att inte ta 500 mg!

Max 75 eller Max 100.

Ser att då måste man ju ha på recept.. Blir galen på,detta... Så sjukt man ska få köpa 500 mg men inte 81 eller 100.

Albyl 250 finns men om det är halv blir det 125mg..

Har nu mailat om ett recept...

Inget ska vara lätt tydligen.......

Du kan dela tabletterna. Har läst det tipset här innan.
Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!