Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Vart ska jag vända mig för att få taget sådana blodprover som kan skickas till USA (eftersom mina fastnade i snöstormen)?Någon som vet ett ställe i Malmö eller i närheten?
Dessutom vad behövs när man kommer till ett sådant ställe, för det räcker väl inte med mail från Mina där det står vilka provrör o hur mycket blod?
Måste man få en remiss o var får man tag i en sådan i så fall?
Hur packeterar man sen blodprovsrören för att kunna skicka de till USA?
OM jag nu lyckas med detta att hitta ett lab NÄR kan jag ta blodproverna?
Med tanke på att jag är gravid (även om det är ofostrigt) o fick IL senast för lite mer än 2 veckor sen.
Samt fortfarande har prezolon o Fragmin o aspirin.
Så att det blir rätt.
Life Clinic har fortfarande inte svarat på mina mail, jag har skickat säkert 4-5 mail på 1½ vecka med frågor om fortsatt medicinering, FBC provsvar från i tisdags (innan jag visste om att det inte skulle gå bra på VUL) ,
om den ofostriga graviditeten, hur göra med blodprover, vad "asto" värdet som var förhöjt innebär,
om vi kan få pengarna för USA proverna tillbaka om jag inte lyckas få till proverna i Sverige.....
Ingenting..det är så konstigt...känner att han inte alls bryr sig o att vi har betalat alla pengar redan
(inkl "follow up") o att resan till Aten var ju just för att kunna få till dessa USA prover. Vad ska man tro?!!
Senaste mailet från Dr D var tisd 2/4 då han svarade på FBC XL jag skickat o gav klartecken till IL dropp den veckan o att nytt FBC så fort vi kom hem från resan o att "then we take it from there"
Sen kom mail från Mina för 1½ vecka sen, när vi var på semester, där hon informerade om de misslyckade USA testerna som måste tas om.