Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Stackars dig Solkattan! Jag tror inte alls det påverkat din ruvning, så tänk inte på det. Krya på dig!
Stackars dig Solkattan! Jag tror inte alls det påverkat din ruvning, så tänk inte på det. Krya på dig!
Solkatt: jag har VUL på fredag, imorgon. Hcg idag 75030. Normal takt följer övriga två tidigare mätningar.
Solkatt: jag har VUL på fredag, imorgon. Hcg idag 75030. Normal takt följer övriga två tidigare mätningar.
Äggplock 7 Mars . Transfer 2 blactocyt den 12/3.
Äggplock 7 Mars . Transfer 2 blactocyt den 12/3.
Redan, tyder inte hcg på två? Mitt var på 34000 i tisdags och det är två... och jag ligger före dig i tiden.
Var på nytt UL igår, hade börjat noja att den ena var försvunnen. Men nu hade de vuxit båda två och är nu 1 cm stora. Har alltså vuxit från 2 mm till 1 cm på en vecka, tokigt! Eller så mätte de fel första gången. Hur som så känns det på riktigt nu. Enligt läkaren så är det endast 5% chans för missfall när man ser hjärtan i v. 8 och allt annat är bra.
Har någon hört från Dr. D? Jag mailade två gånger igår om något jag behövde svar på idag och har inte hört något...
HRE, glömde, jag fick mailsvar från Dr D igår vid lunchtid.
Solkattan, lycka till i din nuvarande ruvning och även till ert Skype-samtal imorgon.
Ja, känns lite tokigt. Nu tänker jag - vad har jag gett mig in på? Mitt lugna sköna liv. Sen tänker jag två sekunder till och tänker på alla depressioner och sjukskrivningar och tårar och förtvivlan de senaste åren. Det är ju bebis man längtat efter.
Jag förstår dig - jag hade känt likadant om en försvunnit nu. I vår ålder har man ju inte så många chanser till precis. Men du kommer få den finaste bebisen någonsin! Och tänk att du är i v. 23! Till sommaren är du mamma;.)
Solkattan, hur har det gått?
Redan, grattar dig även här. Så glad att det lyckades för dig/er nu.