Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Har ett embryo kvar i frysen efter detta.
Tack Undrande Sökare, PeeWee44 och Ariellan. Hade glömt hur jobbig ruvartiden är...
Har ett embryo kvar i frysen efter detta.
Tack Undrande Sökare, PeeWee44 och Ariellan. Hade glömt hur jobbig ruvartiden är...
Pipperoni-Jag har köpt din bok "Längtansresan" och börjat läsa, jag hoppas du lyckas få barn så du kan skriva en fortsättningsbok sedan, som berättar resten av din resa hos Dr D och framåt Lycka till !
Jag har köpt boken och plöjde den på 3 kvällar inför min tid med reumatologen :') Det stod inget specifikt om Plaquenil där, men mycket annan bra info :)
Tack för tipset om rapporter, ska söka där!
Vad fick du för biverkningar?
vill säga att jag läste din väldigt berörande story precis. håller alla tummar!!
reagerar också enormt på insektsbett... undra om det kan vara orsaken till mina 7 missfall
.. dock fått missfall trots intrapilid dropp, prednisolon , trombyl, levaxin o fragmin
Hej!
Tänkte ställa en fråga i denna tråd där det finns så mycket erfarenhet och kunskap. Jag och min sambo planerar att åka till Athen till sommaren för Sperm fragmantationtest och utredning hos Dr D om vi då inte har fått till en lyckad graviditet.
Nu hittade jag detta test när jag var inne på babyplan för att beställa ägglossningstester: www.billiga-tester.se/spermatest/babyplan-sdi-test/
Antar att detta test inte motsvarar Sperm fragmantation test, men fungerar på vad som är skillnaden? är det värt att göra detta test tror ni?
Styrka till alla som kämpar
Hej,
Jag hoppar in med en fråga.
Jag går också på Dr. D?s behandling med kortison, intralipid, sprutor och allt. Fast läkaren hittade inget fel på mitt immunförsvar och då sa han att vi kan testa medicinerna ändå för din kropp kanske bara reagerar när du är gravid. Jag har haft 4 missfall och jag är gravid nu men det ser ut som att är missfall igen, kommer få veta hur det ser ut imorgon. Medicinerna började vi med när jag blev gravid 5e gången. Varje gång vi gör vul i v6 så finns det ett hematom, det ser ut som en ansamling av vätska/blod inuti livmodern precis brevid fostret. Är det någon som går igenom något liknande med hematomen?
Kan någon berätta, vem är Dr.D och varför är han så fantastisk??
Hej,
Jag hoppar in med en fråga.
Jag går också på Dr. D?s behandling med kortison, intralipid, sprutor och allt. Fast läkaren hittade inget fel på mitt immunförsvar och då sa han att vi kan testa medicinerna ändå för din kropp kanske bara reagerar när du är gravid. Jag har haft 4 missfall och jag är gravid nu men det ser ut som att är missfall igen, kommer få veta hur det ser ut imorgon. Medicinerna började vi med när jag blev gravid 5e gången. Varje gång vi gör vul i v6 så finns det ett hematom, det ser ut som en ansamling av vätska/blod inuti livmodern precis brevid fostret. Är det någon som går igenom något liknande med hematomen?