Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Peewee- Tog Serum bort något vid din hysto? Typ död vävnad, polyper, etc?
Peewee- Tog Serum bort något vid din hysto? Typ död vävnad, polyper, etc?
Är det någon som har problem med svar från Dr D?? Jag tog ett FBC i fredags för fem dagar sedan alltså, och har än inte fått svar Vill inte vara jobbig och behöva maila påminnelsemail, men måste väl det snart....
I övrigt var jag på VUL igår igen. Gick jättebra och båda grynen hade vuxit som de skulle och hade fortfarande pickande hjärtan! Helt magiskt! Så himla glad att jag tog kontakt med Dr D plus gjorde infektionsscreening o hysto med implantationssnitt! Tror aldrig det hade gått annars.
Mumskastrull - hur går det för dig? <3
Skönt! Jag tog proverna igår vid 9...förmodligen var dom väl utanför referensvärdet?
Asså jag blir tokig på apoteket, det största apoteket tar inte ens emot mitt EU-recept fast det är skrivet på laserskrivare. Det andra apoteket tog mitt EU-recpet igår på intralipider och skulle kolla upp det o sen ringa mig, men ringer inte o nu när jag ringer har det varken kollats upp och jag får inget svar vart jag gå. Hur gör ni andra? Någon som bor i Göteborgområdet som vet nått apotek som kan hjälpa...
Hej tjejer!
Är nu tillbaka, tog en paus för att ladda inför nästa försök! Håller som bäst på att hitta någon som vill göra mina ultraljud här hemma innan jag åker till Aten för behandlingen. Behöver jag en ordinering för dessa ultraljud? Dr D har inte sagt något om hur han vill ha informationen från UL, hur har ni andra gjort? Räcker det med att jag själv gör ett exceldokument? Vill han ha bilder också? Kom att tänka på det precis nu och väntar svar på några andra utestående frågor så jag ligger lågt med fler mail till honom för tillfället!
Kan man få akupunktur i Aten inför eller efter ET?
Kram till er alla kämpare!
Hej tjejer! Jag fick mina provsvar från Dr D igår. Dock står ju allting på grekiska. Vi ska prata igenom behandlingsplanen imorgon via Skype. En fråga, betalade ni honom hela 2000 Euro innan ni gick igenom planen och svaren ned honom? Det är ju mycket pengar och man vill ju inte direkt bli lurad .. :/
Ja det kan jag tänka mig absolut men tanken behöver landa lite hos båda. Men vill komma framåt.. i den här processen. Vill inte uppleva alla dessa försök och så många nederlag och sedan inte ens få ett barn. Phu hemska tanke. Tips på klinik vid ÄD? Läkaren sa att eftersom vi båda har problem så är ju förutsättningarna inte så bra, men att de embryon som ändå blivit har sett fina ut. Bara att cellerna inte var exakt lika stora. Därdör fick dem en 2a istället för 1a.. Har tagit Prasteron 2 av 7 gånger och det blev ingen skillnad vad man kan se av resultatet. Ätit det ca 8 månader nu.
Är det någon som fått ordinerat dropp under ruvartiden??
Måste väl vara väldigt viktigt att ta dropp under ruvartiden, så att inte kroppen stöter bort?
Funderar på det här med LIT. Gör penny sådana tester och utför LIT, vet någon vad det kostar?
Jag och även Dr D tror att jag reagerar på min man, Dr D behandlar ju detta med IL och kanske neupogen? Men vill ha en plan B...