Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Om någon har Humira - PM:a mig gärna innan måndag.
Om någon har Humira - PM:a mig gärna innan måndag.
Ni som fått Neupogen.. har ni tappat hår av det? Det är ju cytostatika med sådana biverkningar...
Hej tjejer!! Jag har fått neupogen insatt av Dr D. Ska börja ta halva flaska varje dag. Min fråga är om jag kan ta halva flaska och använda den andra halvan nästa dag? Tack för svar...
Stämmer förresten adressen till Dr D? Den adress som står angiven 2012 i trådstartarens inlägg. Hittar ingen adress på hemsidan, och har för mig att jag läst någonstans i tråden att Dr D har flyttat.
Lycka till med hyston på måndag Pipperoni !
Hej,
jag har 2 påsar 100 ml intralipid-påsar (200 mg/ml) att sälja för inköpspris 70 SEK/st + frakt. Utgångsdatum 08/2018.
PMa om ni vill köpa dem alt. komma och hämta hos mig i Göteborgstrakten.
Snart åker jag till Aten! Känns nervöst. En fråga gällande att köpa med sig mediciner: måste man springa runt på en massa olika apotek och köpa allt de har (små lager har jag förstått att de har), eller kan man lägga en beställning på typ 30 askar Clexane och gå och hämta på ett och samma apotek typ dagen efter? Vi blir där mån-tors, så har några dagar på oss. Men skulle vara skönt (om det nu går!) att beställa och hämta ut istället för att springa runt på 30 olika apotek. Hoppas att någon av er här inne kan svara!