Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Fantastisk!! Tack snälla du för denna underbara Information!! Kan ju säkerligen behövas!! Tack!!
Jag undrar bara när vi ska betala den lilla nätta fakturan tro?? Sedan fick jag ju IL-dropp på rummet, samt att D skickade med mig 4 påsar IL hem - så gulligt....Han följde även med oss till Apoteket och plockade fram kortison och baby aspirin...Berättade även om bra restaurenger i närheten - han är verkligen engagerad och en fantastisk läkare :)
Mejlar han faktura tro - vi vill ju även ha support inför nästa graviditet, det är ju det som är kärnan i hela denna process....???
Vi hade livliga diskussioner gällande forskning och svenska läkares inställning till immunspåret - mkt intressant!
Känndes som om att vi skulle kunna sitta i flera timmar och dryfta detta - hade varit intressant med en paneldebatt mellan olika läkare - det enda jag begär är att man är ödmjuk och vill prova olika lösningar tills amn hittar svaret på våra bekymmer - och ännu är man ju inte där så varför inte prpöva sig fram??? Precis som Dr D b la gör....det är ju ren kränkning anser jag av andra läkare att bara vifta bort en eventuell behandlingsmetod som kan fungera för vissa kvinnor, inte alla, men vissa av oss...ja, ja...detta kan jag och säkert många andra hår inne prata om i evigheter...