Idag är jag besviken, ledsen, arg. Jag har nu 2 ggr fått ett väldigt negativt och otrevligt bemötande av Dr D. Denna gången handlade det om min hälsa, jag svettas, är yr och jag skakar I hander och armar och har hjärtklappning och jag behöver verkligen få veta varför. Han svarar att det är mitt immunförsvar, ok det tror jag att det kan vara MEN jag blir sämre för varje IL dropp, inte tvärtom. Däremot så stammer symptomen perfekt in på biverkningar på Prednisolonet som jag fick tips av från en tjej här I tråden. Min läkare på svenska iVF kliniken trodde också svettningarna och skakiga hander och hjärtklappning kunde komma från Prednisolonet.Jag tog upp frågan med Dr D (+ om jag kunde vara allergisk mot IL droppet eftersom Histaminet (Granolycyterna) ökar varje vecka).
Han bara vägrar ta en dialog kring det. Han svarar bara kortfattat och kallt att han svarat mig hans synpunkt på mitt problem och att jag får välja vem jag ska lita på och om jag vill sluta med medicinerna kan jag välja att göra det.
Vad är det för svar?
Jag kan ju dessutom inte sluta från en dag till en annan med kortison, det ska trappas ned sakta.
Någon som varit med om liknande?