AnnC skrev 2015-11-03 08:39:53 följande:
Ja hoppas kunde man ju alltid göra eller hur ;) nä det är verkligen inte kul! Hur såg din fbc ut då? Hcg stiger som det ska iaf?
Jag ska få svar på gårdagens fbc om nån timme här, har höga förväntningar eftersom jag faktiskt blivit rejält förkyld och då måste ju immunförsvaret ändå va lugnt tänker jag. Men vi får se! Slutar säkert med dropp ikväll ändå haha!!
HCG stegrar sig. Va 190 förra veckan och nu 1158. Så det var Dr D nöjd med så här tidigt I grav. Han sa jag skulle oroa mig mindre för HCG och mer för mitt immunförsvar..... Han talar iaf klarspråk.
Ett par ex från mitt senaste FBC tex
Lekrocyter är 11.8 nu och var 12.2 förra veckan
Lymfocyter 3,4
Erytocyter 4,47 men var 4,64 förra veckan
Återkom gärna om det är några speciella värden du är nyfiken på - för det är nog 12 st jag får I labbrapporten. Om man jämför med när jag startade immunbehandlingen så har nog alla värden stigit.... jag trodde att jag skulle få bra feedback nu I går, för vissa värden har backat och går neråt. Men jag är inte människa att tyda resultaten och vad han går på när han ordinerar mer dropp.
Det enda jag vet att jag beskriver hela tiden är mina svettningar på natten. Det är smo att jag kan skölja av mig svett från bröstet och håret är blött. Kudden får jag vända efter en halv natt (och tvätta....).
Vad beskriver du om ditt mående till Dr D? Jag tycker jag mår oerhört bra, förutom att jag då svettas på nätterna och är törstig...