Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Grattis Sofia!!! Skönt att höra, jag har gjort 8 IVF:er, 1 FET och 1 semination. Hur gammal är du? Än en gång grattis!!
Grattis Sofia!!! Skönt att höra, jag har gjort 8 IVF:er, 1 FET och 1 semination. Hur gammal är du? Än en gång grattis!!
Sofia, hur långt innan ÄP gjorde du hysto? Gjorde du snitten då, eller vid ett separat tillfälle?
Tack Sofia för svar och hopp! Tanken är att jag ska göra en hysto hos Dr D vid sista ÄP, månaden innan FET. Det borde bli drygt en månad innan återförande. Om jag fattar allt rätt blir min hysto lite närmare (förre dagar innan) återförande än för dig.
Angla, förstår precis din tanke. Det är inte rättvist vad en del av oss måste gå igenom. Stor kram.
Jag är inte riktigt där ännu, men jag tar tacksamt emot allt som kan göra mitt återförande så perfekt som möjligt.
Vad har ni fått för tips och råd? Hur och vad har ni gjort vid lyckade återföranden? Vad skulle ni absolut göra och tänka på vid ett återförande både ni som lyckats och ni som misslyckats? Vad skulle ni inte göra? Vad skulle ni äta och vad skulle ni inte äta, både vad gäller mat och kosttillskott etc.
Hur skulle ni medicinera? Visserligen ska jag följa Dr Ds ordinationer, men möjligen öka en del doser.
Alla tips är värdefulla!! Det är dags att börja förbereda så smått.
F ö undrar jag om det bara jag som tycker att man stoppar i sig tillskott dagarna i ända. Det är ju inget jag kommer göra i all framtid, men just nu är det måååångaaaa burkar................. Både dyrt och jättejobbigt.