Inlägg från: hon mot strömmen |Visa alla inlägg
  • hon mot strömmen

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

81missan skrev 2013-07-08 10:49:14 följande:
    Vad det låter härligt att få bort en massa skräp. Ni kan verkligen vara stolta! Misstänker att det är semester? Skönt att göra bort det "tråkiga" och sedan kunna ta del lugnt och njuta.
    Jo, det är skönt men jag skulle lätt kunna använda hela semester till röja bort massa skrot. Det är lika bra att fortsätta idag efter att ha haft en vilodag igår.
  • hon mot strömmen
    Anyah skrev 2013-07-08 18:10:29 följande:
    Oj, vad du jobbar på! Fast det är skönt när man har både ork och tid till sådana röjningar. När det gäller sådana stora projekt utomhus behöver man ju lite mer tid än 15 min. :)

Har man bestämt att saker ocj ting måste göras en viss tid så måste man göra det då.
  • hon mot strömmen

Eftersom det regnar ute så ska jag städa inne och vika min gigantiska tvätthög. Plus köra några maskiner tvätt till.

• hon mot strömmen

Efter att ha varit off i några för många dagar är jag med på banan igen. Det positiva är att offperioden har varit mycket kortare än vanligt plus att det gick snabbt att röja bort.

Sammanfattningsvis så har jag gjort stora framsteg i år. Hoppas jag fortsätter i framåt i höst med.

• hon mot strömmen

De senaste dagarna har jag tvättat och tvättat, nu ser jag slutet på min hög. Källaren fick sin avhyvling för någon vecka sedan.

Från att ha tagit precis hela dagen att plocka upp, dammsuga, torka golv i hela huset, tog det endast ca 3 timmar idag.

Hurra för mig och mina framsteg. Oroligt stolt över mig själv.

• hon mot strömmen

Efter en svacka, så är jag nu åter på rätt spår igen. Känns bra, tar ett ordentligt krafttag i kväll så ska det ordna sig.

Bara kämpa på därute.

• hon mot strömmen
    Anyah skrev 2013-08-12 18:16:26 följande:
    Var inte så hård mot dig själv! Om inte ditt hem blev rörigt på en timme så förvänta dig att det kommer att ta tid att få det i ordning. Tänk babysteps!

Chianti skrev 2013-08-12 18:30:29 följande:
    Bara att bryta ihop och gå vidare. Upp med hakan, det är inte det värsta som kan hända. Faktum är att så fort man bestämmer sig för att börja om så är man ju på gång igen.

Blev ingen rivstart i kväll, dock är disken klar, bord och bänkar torkade. Tvättmaskinen snurrar för tredje gången i kväll. Känsligt bättre
Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!